کد خبر : 1751608 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 20:13 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیرلو: نیمه اول وحشتناک بودیم، رونالدو بد کار نکرد

آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، از عملکرد نیمه اول شاگردانش مقابل فیورنتینا انتقاد کرد.

پیرلو: نیمه اول وحشتناک بودیم، رونالدو بد کار نکرد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز در ادامه روند پر نوسان خود با تساوی 1-1 مقابل فیورنتینا متوقف شد تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تیم آندره آ پیرلو بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد و شرایط برای بیانکونری دشوار شود.

 

 

1595033

 

 

آندره آ پیرلو در پایان بازی گفت: "نیمه اول وحشتناک بود و باید به شکل دیگری بازی را شروع می کردیم زیرا این یک رقابت اساسی برای جنگیدن به منظور حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود اما ما خیلی آرام عمل کردیم و فاصله بین خطوط مان بسیار زیاد بود.
نیمه اول بسیار بد بود اما در نیمه دوم کمی بهتر شدیم با این حال باز هم به اندازه کافی خوب نبودیم."

 

پیرلو در رابطه با عدم تعویض کریستیانو رونالدو نیز گفت: " فکر نمی‌کنم که رونالدو بعد عمل کرده باشد. او چند موقعیت داشت و در کل بد نبود. در واقع این تیم بود که باید فضای بیشتری ایجاد می کند و ما در نیمه دوم کمی این اتفاق را مشاهده کردیم."

 

 

1595034

 

 

از پیرلو درباره میزان پیشرفت او از زمان حضور روی نیمکت یوونتوس سوال شد که در جواب گفت: " شرایط متفاوت است زیرا انتظارات اولیه از من و تیم فرق داشت. من اعتقاد ندارم که ما همانطور که می خواستیم کار کرده ایم. شما باید از هر بازی چیزهایی یاد بگیرید اما با توجه به انتظارات اولیه من هرگز خوشحال نیستم و فکر می‌کنم که باشگاه نیز چنین احساسی داشته باشد."

دیدگاه‌ها