کد خبر : 1751612 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 20:27 | 32.5K بازدید | 7 دیدگاه

الوحده به دنبال گل نخوردن از پرسپولیس است

روزنامه الاتحاد امارات نوشت که الوحده برای کسب یک تساوی از پرسپولیس پای به زمین مسابقه می گذارد.

الوحده به دنبال گل نخوردن از پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، در دور پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا پرسپولیس در استادیوم فاتوردا شهر گوا به مصاف الوحده می رود. حریف اماراتی برای قرار گرفتن در جمع 3 تیم برتری که در گروه هایشان دوم می شوند، به دنبال کسب امتیاز از سرخپوشان است و شاگردان گل محمدی نیز قصد دارند روند پیروزی های سریالی خود را ادامه دهند.


روزنامه الاتحاد دبی در این خصوص نوشته است: فردا یک تقابل سنگین بین پرسپولیس و الوحده را شاهد خواهیم بود. جایی که عنابی پوشان به دنبال جبران شکست دور رفت و کاهش فاصله 5 امتیازی با رقیب ایرانی هستند که با 12 امتیاز بالاتر از الوحده 7 امتیازی است.


این روزنامه نوشته است: عالیجناب ها (لقب الوحده) کاپیتان خود اسماعیل مطر و حمد راشد به همراه خمیس اسماعیل را در اختیار ندارند و محمد برغش نیز پیش از آغاز مسابقات به دلیل آسیب دیدگی نتوانست تیمش را در این رقابت ها همراهی کند.


الوحده قبل از دیدار مقابل گوای هند در آخرین بازی مرحله گروهی، به دنبال پیروزی برابر پرسپولیس است و یا حداقل اینکه در برابر این تیم به یک تساوی دست پیدا کند تا بتواند یکی از سهمیه های صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد. 

 

 

1591287

 


وظیفه هانک تن کاته سرمربی هلندی الوحده است که یک ترکیب متعادل را برای عنابی ها انتخاب کند که وظیفه نخست آنها، بسته نگه داشتن دروازه خود و ثبت کلین شیت باشد و در ادامه هر فرصتی را که در مقابل دروازه پرسپولیس به دست آوردند، از آن برای گلزنی استفاده کنند.


انتظار می رود که در این بازی تعداد زیادی از بازیکنانی که در دیدارهای گذشته برای الوحده به میدان نرفته اند، مقابل پرسپولیس از ابتدا حضور یابند تا الوحده شانس صعود به مرحله بعد را همچنان در اختیار داشته باشد.


این روزنامه در پایان نیز به تقابل های دو تیم پرداخته و نوشته است: الوحده تاکنون 5 بار برابر پرسپولیس ظاهر شده که در یکی از آنها به برتری رسیده و در 3 مصاف نیز تن به شکست داده است. تنها برد الوحده 10 سال پیش رقم خورد جایی که آنها با 2 گل موفق به شکست حریف ایرانی شدند. در گروهی که الاتحاد عربستان و بنیادکار به عنوان تیم های اول و دوم راهی مرحله بعد شدند و الوحده با 6 امتیاز دوم شد و پرسپولیس با 5 امتیاز در قعر جدول گروه جای گرفت.

دیدگاه‌ها