کد خبر : 1751617 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 20:48 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: می خواهیم فصل را خوب تمام کنیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از عملکرد تیمش مقابل لیدزیونایتد رضایت دارد.

سولسشر: می خواهیم فصل را خوب تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امروز در خانه لیدز به میدان رفته و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی یونایتد در پایان این دیدار در مورد اهداف تیمش تا پایان فصل و تلاش شیاطین سرخ برای فتح لیگ اروپا صحبت کرد.

 

اوله گونار سولسشر، گفت: "ما بسیار متمرکز هستیم تا مقابل رم خوب عمل کنیم و سپس دیدار مقابل لیورپول را در پیش داریم، بنابراین نگران اعتراض هواداران به مدیریت باشگاه نیستیم. من از این اعتراضات هواداران یونایتد خبر نداشتم و فکر نمی کنم بازیکنانم نیز چنین چیزی را می دانستند. تمام تمرکز ما روی بازی های پیش رو است.

 

1594864

 

هیچ تضمینی در فوتبال وجود ندارد. من معتقدم ما واقعا خوب بازی کرده و خصوصا در در نیمه دوم بر حریف مسلط بودیم و در واقع هیچ موقعیتی به لیدز ندادیم. ما چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم.

 

من واقعا از تمرکز و عملکرد بازیکنانم خوشحالم و آنها با اراده تمام قصد دارند که این فصل را خوب تمام کنند. آخرین بازی فصل گذشته و عملکرد ناامید کننده در اروپا هنوز در ذهن و قلب آنها باقی مانده است. البته هفته سختی بود، اما آمادگی برای این بازی واقعا خوب بود. سبک بازی لیدز منحصر به فرد است، اما من فکر می کنم که خوب بازی کردیم.

 

تحریم شبکه های اجتماعی از سوی لیگ برتر؟ بدون شک چنین اقداماتی لازم است و توهین ها باید باید متوقف شود. ما در حال ایفای نقش خود هستیم و امیدوارم این روند پایان یابد."

دیدگاه‌ها