کد خبر : 1751621 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 21:17 | 26.2K بازدید | 3 دیدگاه

گریزمان: هنوز شش فینال دیگر باقی مانده

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا، می گوید در پست اصلی خود به میدان نمی‌رود اما در عین حال تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

گریزمان: هنوز شش فینال دیگر باقی مانده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز موفق شد در یک بازی بسیار دشوار و با نتیجه 2-1 از سد ویارئال عبور کند؛ برد مهمی که با درخشش ستاره فرانسوی بلوگرانا یعنی آنتوان گریزمان به دست آمد چرا که او موفق شد هر دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و این سه امتیاز حیاتی را برای رونالد کومان و تیمش به ارمغان بیاورد.

 

آنتوان گریزمان در پایان بازی گفت: "وقتی آنها گل اول را به ثمر رساندند ما به خوبی پاسخ دادیم. قبل از گل آنها سه موقعیت خوب از دست دادیم. ما باید سعی کنیم گل اول را به ثمر برسانیم تا بازی راحت‌تری پیش رو داشته باشیم. شش بازی هنوز تا پایان باقی مانده و همه آنها برای مان حکم فینال را دارد.

 

 

1595057

 

 

همه ما می‌خواهیم لالیگا را فتح کنیم. چهار تیم وجود دارد که با آنها می جنگیم و تلاش خواهیم کرد تا در هر بازی پیروز شویم. این آسان نخواهد بود اما برای رسیدن به آن به کار تیمی نیاز داریم. اتلتیکو همواره یک قدم جلوتر بوده و یک لیگ باورنکردنی رقم خورده است. ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام می دهیم. فقط باید در همه بازی ها برنده شویم."

 

گریزمان در ادامه گفت: "من همیشه سعی می کنم در بین مدافعان میانی حریف قرار بگیرم و به فضاهای خالی بروم. این پست طبیعی من نیست اما به حضور در بارسلونا با این هم تیمی ها افتخار می کنم و بیشترین تلاش خود را انجام می دهم؛ گاهی اوقات با به ثمر رساندن گل و برخی مواقع دیگر با کمک به تیم."

 

 

1595058

دیدگاه‌ها