کد خبر : 1751633 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 23:15 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

میسون: فرصت زیادی برای کار کردن با تیم نداشتم

رایان میسون، سرمربی تاتنهام، می گوید از حالا به مسابقه بعدی این تیم فکر می کند.

میسون: فرصت زیادی برای کار کردن با تیم نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که باشگاه تاتنهام در تصمیمی غیرمنتظره ژوزه مورینیو را برکنار کرد. بعد از این اتفاق رایان میسون به شکل موقت و تا پایان فصل به عنوان سرمربی جدید تیم لندنی انتخاب شد اما او نیز نتوانست به تاتنهام کمک کند چرا که آنها امشب از منچسترسیتی شکست خوردند و در فتح جام اتحادیه ناکام ماندند.

 

رایان میسون سرمربی تاتنهام در پایان بازی گفت: " مسابقه سختی بود. فکر می‌کنم اگرچه نتوانستیم در نیمه دوم مسابقه شانس های زیادی ایجاد کنیم اما احساس می‌کنم که منچسترسیتی نیز نتوانست این کار را انجام دهد.

 

 

1595102

 

 

ما خیلی فرصت زیادی برای کار کردن نداشتیم اما این راهی است که در طول مدت حضورم در اینجا می‌خواهم طی کنم. منچسترسیتی پنج یا شش سال با این سرمربی کار کرده بنابراین آنها وقت زیادی داشته اند تا با نحوه بازی دلخواه خود عمل کنند. صادقانه بگویم اکنون غمگین هستم. با این حال شما باید در فوتبال لحظه ای زندگی کنید و من اکنون به آماده سازی تیم برای بازی بعدی فکر می‌کنم."

 

میسون در ادامه گفت: " غم ناشی از این شکست کاملاً طبیعی است و نشان می‌دهد که این بچه ها احساس کاملاً عمیقی نسبت به باشگاه دارند. ما امروز تمام توان خود را برای پیروزی به کار گرفتیم."

 

 

1595101

دیدگاه‌ها