کد خبر : 1751686 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 11:50 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نیازمند ترقوه بیژن را شکست اما دریغ از اعلام خطا؛

جلالی‌راد: برای دربی حذفی شمال پرانگیزه هستیم

سنگربان نساجی مازندران گفت: علیرغم ناکامی‌های اخیر همچنان تلاش می‌کنیم و برای پیروزی در دربی شمال در جام حذفی بسیار پرانگیزه هستیم.

به گزارش ورزش سه، سعید جلالی‌راد سنگربان نساجی مازندران در خصوص بازی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در جام حذفی گفت: قطعا یک بازی حساس و جذاب خواهد بود که شاید بتوان گفت یک دربی شمالی است و بازیکنان دو تیم هم برای پیروزی در آن به آب و آتش می‌زنند. ما هم انگیزه فوق‌العاده‌ای داریم و دل‌مان می‌خواهد که هواداران تیم‌مان را شاد کنیم.

 

او افزود: نساجی در جام حذفی هم با قدرت ورود خواهد کرد چراکه در این جام برنامه دارد و انشاالله بتوانیم پله پله به سمت بازی فینال جلو برویم. مشخصات تیم ما به تیمی که بتواند در جام حذفی موفق عمل کند می‌خورد و انشاالله با هدایت کادر فنی یک مرحله دیگر به هدفمان نزدیک شویم.

 

1595187

 

سنگربان نساجی با اشاره به نتایج تیمش در لیگ‌برتر نیز تصریح کرد: خدا را شکر همه می‌بینند که بازیکنان ما برای رسیدن به نتیجه مطلوب چقدر تلاش می‌کنند اما اتفاقات و بعضا مشکلاتی که در داوری‌های بازی‌های ما رخ می‌دهد مانع از رسیدن به نتیجه دلخواه شده است.

 

او با اشاره به مصدومیت مجتبی بیژن تاکید کرد: ترقوه مجتبی در ضربه شدید پیام نیازمند شکست و متاسفانه انگار فصل را از دست داد. اگر صحنه برخورد او با دروازه‌بان سپاهان را ببینید، نیازمند فقط او را می‌زند ولی داور کوچکترین واکنشی نسبت به اعلام خطای پنالتی ندارد.

 

جلالی‌راد با اشاره به جوش و خروش ساکت الهامی تاکید کرد: نگران نیستیم چون کادر فنی و نفرات خوبی داریم و انشاالله با همین انرژی جلو می‌رویم. ساکت الهامی سوای از مباحث فنی یک بمب روحیه برای تیم ما است و اطمینان دارم که نساجی خیلی زود روند خیره‌کننده‌ای را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها