کد خبر : 1751694 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 12:31 | 38.5K بازدید | 3 دیدگاه

توپچی قدیمی و تمسخر رقیب سنتی؛

توییت جنجالی اوزیل پس از شکست تاتنهام در فینال

مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال، با بی رحمی تمام پس از شکست تاتنهام در فینال کارابائو کاپ برابر سیتی، این تیم را برای نبردن جام در سال های اخیر به باد تمسخر گرفت.

توییت جنجالی اوزیل پس از شکست تاتنهام در فینال

به گزارش "ورزش سه"، در فینال کارابائو کاپ منچسترسیتی توانست با تک گل آیمریک لاپورت در دقیقه 82 بازی تاتنهام را 1-0 شکست داد تا باز هم این تیم بدون جام ورزشگاه ومبلی لندن را ترک کند.

این شکست به آن معنا بود که تاتنهام باز هم باید در انتظار جام بسوزد و ناکامی آنها در کسب عناوین قهرمانی ادامه خواهد داشت... این تیم آخرین بار در سال 2008 توانسته یک عنوان قهرمانی کسب کند.

 

1595204

 

مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال که اکنون در فنرباغچه توپ می زند، از دیدن شکست رقیب سنتی توپچی ها خوشحال بود و در توییتر خود نوشت: "همچنان خاک گرفته باقی می ماند"

اشاره او به ویترین خالی و خاک گرفته جام های تاتنهام بود که در روزهای گذشته سوژه خنده کاربران در فضای مجازی نیز شده بود.

مسوت اوزیل که سابقه قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی آلمان را نیز دارد، این روزها در فنرباغچه ترکیه به فوتبال خود ادامه می دهد. اما به نظر می رسد که این توپچی قدیمی همچنان به باشگاه سابق خود وفادار است.

پیشتر طی یک پرسش و پاسخ توییتری از ستاره 32 ساله آلمانی پرسیده شد که بین پیوستن به تاتنهام و بازنشستگی کدام را انتخاب می کند؟ و پاسخ اوزیل دقیقا همان چیزی بود که انتظار دارید!

اوزیل گفت: "سوال آسانی است. بازنشستگی!"

 

این توییت اوزیل در بین هواداران آرسنال در فضای مجازی نیز بسیار محبوب شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

1595202

 

"مسوت اوزیل سلطان دست انداختن هواداران تاتنهام! دوستت داریم مسوت اوزیل!"

 

1595205

 

"به گوش همه برسانید مسوت اوزیل از تاتنهام بزرگتر است"

 

1595207

 

 "تاتنهام سوخت... 13 سال!"

 

1595201

 

 "اوزیل واقعا تاتنهام را دست انداخت؟ اوزیل گند زد به تاتنهام"

 

تاتنهام دوشنبه گذشته ژوزه مورینیو سرمربی خود را اخراج کرد و این باعث شد رایان میسون، مربی آکادمی این باشگاه، در پیروزی 2-1 چهارشنبه مقابل ساوتهمپتون روی نیمکت این تیم بنشیند.

 

1595200

 

میسون در فینال روز یکشنبه نیز هدایت تاتنهام را بر عهده داشت و اعتراف کرد که گرفتن یک نتیجه در این بازی بسیار دشوار بود.

سرمربی موقت 29 ساله تاتنهام پس از شکست در فینال گفت: "در نیمه اول چند شانس را از دست دادیم. زمان هایی بود که بازی را تحت کنترل داشتیم. در نیمه دوم لحظات خوبی داشتیم و فکر می‌کنم اگرچه نتوانستیم در نیمه دوم مسابقه شانس های زیادی ایجاد کنیم اما احساس می‌کنم که منچسترسیتی نیز نتوانست این کار را انجام دهد. گل خوردن روی ضربات آزاد اما خیلی ناراحت کننده است.

 

1595208

 

ما خیلی فرصت زیادی برای کار کردن نداشتیم اما این راهی است که در طول مدت حضورم در اینجا می‌خواهم طی کنم. منچسترسیتی پنج یا شش سال با این سرمربی کار کرده بنابراین آنها وقت زیادی داشته اند تا با نحوه بازی دلخواه خود عمل کنند. صادقانه بگویم اکنون غمگین هستم. با این حال شما باید در فوتبال لحظه ای زندگی کنید و من اکنون به آماده سازی تیم برای بازی بعدی فکر می‌کنم."

 

 

دیدگاه‌ها