کد خبر : 1751732 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 14:38 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای سان:

درگیری لفظی 2 بازیکن یونایتد در بازی مقابل لیدز

در جریان تساوی روز گذشته منچستریونایتد برابر لیدز بین هری مگوایر و فرد، تنش لفظی رخ داد.

درگیری لفظی 2 بازیکن یونایتد در بازی مقابل لیدز

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته نتوانست در زمین لیدزیونایتد به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل برسد و بار دیگر در یک دیدار مهم امتیاز از دست داد. از مدتی قبل تقریبا تکلیف قهرمانی لیگ برتر مشخص شده و سیتی جام را بالای سر خواهد برد. دوم شدن منچستریونایتد نیز قطعی است با این حال بازی برابر لیدز از دیرباز برای هواداران دو تیم اهمیت بالایی دارد و شیاطین سرخ هدف شان کسب پیروزی بود.

 

 

1595287

 

 

نیمه دوم این بازی پرتنش شاهد برخورد لفظی دو بازیکن یونایتد بودیم. طبق ادعای سان، تنش بین هری مگوایر و فرد بازیکن برزیلی منچستر بود و مگوایر که از فرد برای اینکه در منطقه خودش بازی نمی کرد گلایه داشت و در نهایت نیز به او فحاشی می کند. او ماه گذشته نیز با مارکوس راشفورد در زمین درگیری لفظی پیدا کرده بود.

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد اما در نشست خبری پس از بازی سعی کرد از اهمیت این قضیه کم کند و گفت:« بازی حساس و پرتنش بود و گاهی از این اتفاقات بین دو بازیکن رخ می دهد. ما یک تیم خوب و متحد هستیم و همه از یکدیگر توقع بهترین عملکرد را دارند. از این مسائل هم در تمرینات پیش می آید و و هم در بازی ها. من از تمام بازیکنان راضی هستم و به آنها افتخار می کنم.»

 

دیدگاه‌ها