کد خبر : 1751737 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 15:40 | 26.6K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی 33 ساله روی نیمکت باواریایی ها؛

ناگلزمان با بایرن مونیخ به توافق رسید

نشریات آلمانی خبر از توافق یولیان ناگلزمان برای حضور روی نیمکت بایرن مونیخ در فصل بعد داده اند.

ناگلزمان با بایرن مونیخ به توافق رسید

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که شایعات در مورد جدایی هانسی فلیک، سرمربی 56 ساله و آلمانی از بایرن مونیخ به حقیقت پیوست و او اعلام کرد در پایان فصل دیگر سمتی در این باشگاه نخواهد داشت. از همان روز اخبار زیادی در مورد احتمال حضور یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش روی نیمکت بایرن مونیخ مطرح شد و به نظر می رسد این سرمربی فاصله ای تا توافق نهایی با باواریایی ها ندارد.

 

1595290

 

نشریه کیکر در گزارشی مدعی شد لایپزیش مشکل با جدایی یولیان ناگلزمان نداشته و تنها مسائل مالی در اولویت این تیم قرار دارد. مدیران لایپزیش رقمی در حدود 25 میلیون یورو برای فسخ قرارداد با جولیان ناگلزمان طلب کرده اند که به نظر می رسد بایرن مونیخ به زودی این رقم را پرداخت خواهد کرد. خود ناگلزمان درخواست فسخ قرارداد داده و به همین دلیل لایپزیش چاره ای جز پذیرش درخواست سرمربی جوان خود ندارد. کریستن فالکه، خبرنگار مشهور آلمانی نیز این اخبار را تایید کرده و ساعتی قبل مدعی شد ناگلزمان با باشگاه بایرن مونیخ به توافق نهایی دست یافته است.

 

بدین ترتیب این سرمربی 33 ساله به زودی و به صورت رسمی هدایت بایرن مونیخ را به عهده خواهد گرفت. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ علاقه زیادی به همکاری با یولیان ناگلزمان داشته و در هفته های اخیر برای توافق با او به شدت تلاش کرده است. در ماه های گذشته اخباری در مورد احتمال حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت رئال مادرید نیز مطرح شده بود، اما او بایرن مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها