کد خبر : 1751781 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 18:24 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهانی ها پیگیر حالم بودند؛

بیژن: دو ماه و نیم در خدمت نساجی نیستم

مدافع تیم نساجی مازندران که در جریان بازی با سپاهان به شدت آسیب دید از بازگشتش به میادین بعد از حدود دو ماه دیگر خبر داد.

بیژن: دو ماه و نیم در خدمت نساجی نیستم

به گزارش ورزش سه، مجتبی بیژن، مدافع تیم نساجی که یکی از بازیکنان ثابت این تیم در لیگ بیستم بود در جریان بازی هفته گذشته تیمش مقابل سپاهان به شدت مصدوم شده و بازی را ترک کرد؛ در دقیقه 20 این بازی، بیژن که برای شرکت در حمله به جلو آمده بود پس از ضربه سر، برخورد شدیدی با پیام نیازمند داشت  و با وجود اینکه مربیان و بازیکنان نساجی به شدت معتقد به اعلام پنالتی بودند، داور دستور به ادامه بازی داد و البته در این صحنه مدافع نساجی بخاطر مصدومیت تعویض شد. گفت و گوی خبرنگار ما با بیژن را در مورد این مصدومیت و شرایط فعلی اش بخوانید:

 

سپاهان حریف سختی بود

 

با سپاهانی بازی داشتیم که طی هفته های اخیر پیروزی های خوبی با تعداد موقعیت های بالا و نتایج پر گل کسب کرده بود. البته به جز بازی با نفت که در آن بازی هم موقعیت های خوبی داشتند ولی تبدیل به گل نشد. می دانستیم که بازی سختی داریم اما شرایط ما هم به لحاظ روحی و روانی تغییر کرده و کاملا امیدوار کسب به نتیجه بودیم. 

 

موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد

 

سپاهان بازی را بهتر از ما شروع کرد و یک موقعیت هم داشتند که خداراشکر گل نشد؛ کم کم روند داشت بهتر می شد و تیم ما بازی را در دست می گرفت که آن اتفاق افتاد من از بازی بیرون آمدم. بعد از آن دیگر بازی را ندیدم. بعدا که فیلم بازی را دیدم متوجه شدم که روند خوبی داشتیم و بچه ها هم خیلی خوب کار می کردند. موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم ولی اصل کار که گل بود را نتوانستیم به ثمر برسانیم.

 

خودم متوجه شکستگی ترقوه ام شدم

 

دقیقه 20 بود که برای استفاده از ضربه کاشته جلو آمدم. سانتر که شد من پریدم با پیام نیازمند که خروج کرده بود به هم خوردیم. همان لحظه یک درد شدید احساس کردم و وقتی ناحیه دردم را لمس کردم متوجه شدم که ترقوه ام شکسته است. دکترمان که بالای سرم آمد و به بیمارستان منتقل شدم. آنجا بعد از اینکه عکسبرداری کردند، شکستگی ام تایید شد. به این ترتیب بازی ها را از دست دادم و انشالله حدود دو ماه تا دو ماه و نیم دیگر آماده بازگشت به میادین خواهم شد.

 

سپاهانی ها پیگیر حالم بودند

 

جا دارد از آقای مرزبان که در کل این چند روز جویای حالم بود تشکر کنم. آقای نوید نویدکیا هم چند باری زنگ زدند و باهم صحبت کردیم و از من دلجویی کرده و دلداری ام دادند. پیام نیازمند هم فردای بازی به من زنگ زد و در مورد اتفاقی که افتاد باهم صحبت کردیم.

 

کار روی چمن مصنوعی خیلی سخت تر است

 

مصدومیت من ربطی به چمن مصنوعی نداشت ولی این چمن هم به لحاظ فشاری که به بدن می آورد و چه به لحاظ کوفتگی که بازیکن را خسته تر می کند و چه بخاطر آسیب هایی که روی زانو، کمر و دیگر نواحی وارد می کند شرایط بدی ایجاد می کند و بازی کردن روی آن خیلی سخت است. ما خودمان هم دوست داشتیم که این چمن را به طبیعی تغییر دهند تا هم فشار به بازیکنان کمتر وارد شود و هم کار کردن برای تیم هایی مثل ما که روی زمین فوتبال بازی می کند، سخت نشود. شرایط اجرای تاکتیک ها، بازی کردن، پاس دادن، شوت زدن و کلا همه چیز روی چمن طبیعی خیلی متفاوت تر از چمن مصنوعی است. امسال که نشد انشالله در سال های بعد یک فکری به حال این چمن بکنند.

 

قطعا در لیگ برتر می مانیم

 

نساجی قطعا در لیگ برتر می ماند. به لحاظ تاکتیکی و روحی تیم مان فرق کرده است. ما هفته های زیادی برد نیاورده بودیم اما اخیرا چند برد خوب در جام حذفی و لیگ برتر کسب کردیم. این حس به خود ما هم القا شد که می توانیم برنده باشیم. هر بازی را با نیت برد به میدان می رویم. حتی در بازی با پرسپولیس اگر اشتباهات خودمان نبود می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. حتی مقابل سپاهان هم شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم. در اکثر دیدارها مالکیت توپ ما بهتر از تیم حریف بود و این ها همه نشان از پیشرفت مان دارد. انشالله در بازی های بعدی بچه ها از موقعیت هایشان بهتر استفاده می کنند تا بتوانیم با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.

 

تشکر می کنم از همه دوستان و آشنایانم که جویای حالم بودند. از مدیریت باشگاه هم تشکر می کند که پیگیر کارهایم بودند و بهترین متخصص را برای درمان انتخاب کردند. از هواداران تیم نساجی و حتی نفت مسجد سلیمان که با وجود اینکه آنجا بازی نمی کنم ولی پیگیر حالم بودند تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها