کد خبر : 1751803 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 20:14 | 38K بازدید | 2 دیدگاه

اشکان دژاگه محروم شد (عکس)

کاپیتان تراکتور در بازی حساس مقابل شارجه محروم شد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور از ساعت 19:30 امروز پنجمین بازی دور گروهی خود را مقابل پاختاکور برگزار می کند. اشکان دژاگه که در بازی قبلی مقابل نیروی هوایی در ترکیب اصلی حضور نداشت، امروز یکی از 11 شروع کننده بازی برای تراکتور بود.

 

دژاگه که با بازیابی توان خود در این دیدار با انگیزه بالا ظاهر شده به دنبال این است که درخشش اش در بازی رفت را که همراه با به ثمر رساندن یک گل بود، تکرار کند. در دقیقه 18 بازی اما اتفاق بدی برای او و تراکتور رخ داد؛ اتفاقی که باعث شد اشکان بازی آخر تیمش را از دست بدهد.

 

اشکان دژاگه که یکی از بازیکنان یک کارته تراکتور در بازی امشب بود در دقیقه 18 بازی از حسین ابو یحیی کارت زرد دریافت کرد تا دو کارته شده و از بازی حساس شب پایانی دور گروهی محروم شود. کاپیتان تراکتور در این صحنه در حالی که توپ در میانه میدان می رفت در اختیار بازیکن حریف قرار بگیرد با تکلی خشن پای او را هدف گرفت که این حرکت با کارت زرد بی درنگ داور همراه بود.

 

به این ترتیب اشکان دژاگه با دریافت این کارت که با اندکی احتیاط می توانست آن را دریافت نکند، در بازی روز پنج شنبه مقابل الشارجه که می تواند تعیین کننده تیم صعود کننده از این گروه باشد، غایب خواهد بود.

 

1595339

 

1595340

دیدگاه‌ها