کد خبر : 1751816 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 21:11 | 15K بازدید | 3 دیدگاه

تن کاته بالاخره از کابوس پرسپولیس خارج شد

سرمربی الوحده امارات بعد از شکست‌های تلخ مقابل سرخپوشان در نهایت با برتری برابر شاگردان یحیی گل محمدی، اکنون شانس صعود را نیز برای تیمش شکل داد.

تن کاته بالاخره از کابوس پرسپولیس خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، تن کاته که پیش از این با هدایت الجزیره امارات و الوحده امارات دو شکست تلخ را برابر پرسپولیس تجربه کرده بود، اکنون در جدال برگشت مرحله گروهی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی به برتری دست یافت تا تیمش همچنان شانس صعود را داشته باشد.

 

پرسپولیس که تا پیش از تقابل دوباره با شاگردان تن کاته با چهار برد و دستیابی به 12 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار داشت، اکنون با شکست مقابل نماینده امارات، باید در انتظار بازی پایانی باشد تا صعودش به عنوان صدرنشین را قطعی کند. جایی که آنها باید برابر الریان قطر حاضر شوند که حذفش از این رقابت‌ها قطعی شده است.

 

از سوی دیگر این برد یک اتفاق ویژه برای تن کاته محسوب می‌شود که پیش از این یک بار با هدایت الجزیره امارات تجربه شکستی تلخ مقابل پرسپولیس را دنبال کرده بود. گلزنی سیدجلال حسینی و احمد نوراللهی باعث شد تا آنها با شکست لحظه آخری در استادیوم آزادی از دور مسابقات خارج شوند. او در این فصل از رقابت ها نیز با هدایت الوحده امارات روبروی پرسپولیس قرار گرفته بود و در نهایت با شکست در جدال اول کار را پایان داد. با این حال تیم الوحده در بازی برگشت موفق شد علیرغم شانس های مناسبی که پرسپولیس به دست آورد، بازی را به سود خود خاتمه دهد و اکنون شانس صعود را به مرحله بعدی افزایش داده است و تن کاته نیز بعد از مدت‌ها از کابوس پرسپولیس خارج شد.

دیدگاه‌ها