کد خبر : 1751832 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 22:32 | 37.7K بازدید | 6 دیدگاه

چرا به اخباری گجت می گویند؟ (عکس)

کاپیتان تراکتور در نیمه دوم بازی امشب، با یک عکس العمل دیدنی تیمش را نجات داد.

چرا به اخباری گجت می گویند؟ (عکس)

به گزارش ورزش سه، تراکتور با سه مساوی و یک برد پای به بازی پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 گذاشت؛ دیداری که برای این تیم بسیار سرنوشت ساز بود و پیروزی در آن حیاتی؛ این اتفاق اما رخ نداد و تراکتور بازی را با تساوی بدون گل به پایان رساند تا سرنوشت صعودش به اما و اگر کشیده شود.

 

نکته مثبت این دیدار بسته ماندن دروازه تراکتور برای چهارمین بازی متوالی بود. نقش اول این موفقیت در بازی امشب و بازی های دیگر محمدرضا اخباری است که با واکنش های نجات بخش خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش مقابل حریفان آسیایی شده است.

 

1595374

 

در این زاویه غفلت مدافعان تراکتور و اشتباه آنها در یارگیری به خوبی نمایان است. چران، مهاجم خطرناک پاختاکور این گونه توسط تورگونبف صاحب توپ شد و فرصت کافی برای تصمیم گیری و ضربه زدن به توپ را داشت.

 

یکی از این واکنش های نجات بخش را در بازی امشب شاهد بودیم. در حالی تراکتور با حملات پی در پی سعی در باز کردن دروازه حریف داشت، پاختاکور روی غفلت عجیب خط دفاعی سرخ پوشان صاحب موقعیتی طلایی شد؛ موقعیتی که طی آن دیه گو چران با نهایت دقت، توپ را به سمت دروازه محمدرضا اخباری شوت کرد اما دروازه بان تراکتوری ها با عکس العملی تحسین برانگیز راه دروازه را به سمت این شوت بست.

 

در این صحنه غفلت مدافعان تراکتور غیر قابل چشم پوشی بود و آنها با اشتباه در جایگیری موقعیتی عالی را در اختیار مهاجم خطرناک تیم حریف قرار دادند؛ در این صحنه تورگونبف که در نیمه دوم به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از مشاهد چران در فضای خالی، او را صاحب توپ کرد. مهاجم پاختاکور که با غفلت مدافعان تراکتور فضای شوتزنی و تصمیم گیری خوبی به دست آورده بود زمان کافی برای تنظیم پای خود روی توپ را هم داشت و به همین دلیل ضربه او در موقعیت تک به تک با اخباری با دقیق ترین شکل ممکن زده شد؛ ضربه ای که اخباری با استفاده از شگرد خود و با دستانی باز به استقبال آن رفت و آن را به زیبایی مهار کرد.

 

1595376

 

چران در این صحنه بدون اینکه مزاحمتی از سوی مدافعان تراکتور احساس کند به توپ ضربه زد اما غافل از اینکه مقابل او دروازه بانی به نام محمدرضا اخباری حضور دارد.

 

1595377

 

1595375

 

بلافاصله بعد از به خیر گذشتن این موقعیت، محمدرضا خانزاده، یکی از مدافعان تراکتور در این دیدار این گونه به سمت اخباری رفته و از او تشکر کرد.

دیدگاه‌ها