کد خبر : 1751865 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 01:10 | 23.1K بازدید | 5 دیدگاه

باید در آخرین مسابقه سربلند شویم؛

سسما: یک پنالتی و یک اخراج فولاد گم شد

مربی فولاد ایران معتقد است داوری دیدار با السد به ضرر آنها بود.

سسما: یک پنالتی و یک اخراج فولاد گم شد

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما در نشست خبری پس از دیدار مقابل السد قطر گفت: در ابتدا برد را به تیم السد تبریک می‌گویم و برای آن‌ها در فینال جام حذفی قطر آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم و این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و طبعا مالکیت توپ برای آن‌هاست. با این حال هیچ موقعیت خطرناکی را در نیمه اول خلق نکردند و این ما بودیم که شانس بیشتری برای گلزنی داشتیم.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم تیم السد در یک کار ترکیبی موفق شد گلزنی کند و یک دقیقه بعد از گل حریف، ما موقعیت طلایی داشتیم که متاسفانه به ثمر نرسید. در ادامه تمام سعی خودمان را انجام دادیم و در یک موقعیت هم با بدشانسی توپ ما به تیرک دروازه خورد. همه بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر شدند و از این بابت از آن‌ها ممنون هستم.

 

مربی فولاد ایران اضافه کرد: در دو بازی قبل اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و این بازی نیز همین گونه بود. فکر می‌کنم باید داور بازیکن شماره ۲ السد را اخراج می‌کرد و نباید ۱۱ نفر در میدان ادامه می‌دادند؛ یک پنالتی نیز به سود ما اتفاق افتاد که متاسفانه داور چشمانش را روی آن بست.

 

سسما تاکید کرد: اگر دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که در این مسابقات داوری به ضرر تیم‌های ایرانی است و نمی‌دانیم که باید با این موضوع چگونه بجنگیم. ما برابر تیم فوقالعاده السد مقاومت کردیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. بازیکنان می‌توانند سرشان را بالا بگیرند چون هرچه در توان داشتند را در زمین پیاده کردند. هنوز مسابقات تمام نشده و یک دیدار دیگر داریم و به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شذ، هدف ما این است که با سربلندی کامل مسابقات را ترک کنیم.

دیدگاه‌ها