کد خبر : 1752014 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 21:50 | 18.8K بازدید | 5 دیدگاه

مدیر جنجالی بایرن و وداع با هانسی فلیک

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ به تمجید از هانسی فلیک پرداخت.

مدیر جنجالی بایرن و وداع با هانسی فلیک

به گزارش "ورزش سه"، امروز باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد با یولیان ناگلزمان به توافق رسیده و سرمربی 33 ساله لایپزیش از ابتدای فصل بعد هدایت پرافتخارترین تیم آلمان را به عهده خواهد داشت. برخی رسانه ها رابطه بد حسن صالح حمیدزیچ و هانسی فلیک را دلیل اصلی جدایی سرمربی 56 ساله و موفق به بایرن مونیخ می دانستند، اما مدیر ورزشی این باشگاه برای فلیک آرزوی موفقیت کرده و البته نوید روزهای درخشانی را زیر نظر یولیان ناگلزمان داده است.

 

1592086

 

حسن صالح حمیدزیچ، گفت: "مذاکرات با یولیان ناگلزمان توام با همکاری و سازنده بود. با حضور ناگلزمان فوتبالی تماشایی ارائه خواهیم داد و من از این موضوع اطمینان دارم. همچنینن من می خواهم از هانسی فلیک هم تشکر کنم. ما پیروزی ها و عناوین متعددی را با او جشن گرفتیم و سه گانه سال 2020 برجسته بود. این موفقیت ها به نام هانسی فلیک خواهد بود. برای او بهترین ها را در آینده آرزو دارم."

 

اولیور کان نیز در مورد حضور ناگلزمان گفت: "قرارداد 5 ساله او نشان می دهد چقدر این سرمربی به درد فلسفه بایرن مونیخ می خورد و من مطمئن هستم که ما آینده توام با موفقیت در حضور ناگلزمان خواهیم داشت. البته باید از هانسی فلیک نیز تشکر کنم و او باعث شد بایرن مونیخ به موفقیت های بزرگی دست یابد. بهتریین ها را برای هانسی فلیک آرزو می کنم."

دیدگاه‌ها