کد خبر : 1752021 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 22:20 | 24.5K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی زیزو با سیستم سه دفاعه؛

ترکیب رئال مقابل چلسی؛ بدون هازارد!

سرمربی باتجربه رئال مادرید 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار نیمه نهایی انتخاب کرد.

ترکیب رئال مقابل چلسی؛ بدون هازارد!

به گزارش "ورزش سه" زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در شرایطی که چند بازیکن کلیدی خود از جمله سرخیو راموس را برای جدال امشب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی در اختیار ندارد، از ترکیب خود رونمایی کرد؛ سرمربی کهکشانی‌ها تصمیم گرفته تا برای مصاف با چلسی امشب از هر سه مدافع میانی باتجربه خود استفاده کند و با سیستمی سه دفاعه مقابل تیم توماس توخل صف‌آرایی کند.

 

در ترکیب امشب رئال، تیبو کورتوا به مانند بازی‌های گذشته درون دروازه ایستاده و ناچو فرناندز، رافائل واران و ادر میلیتائو خط دفاعی سه نفره مادریدی‌ها را شکل می‌دهند؛ کارواخال بال راست تیمش در جدال امشب خواهد بود و در غیاب مندی، مارسلو امشب هم بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندد و هم این‌که مسئولیت نفوذ از جناح چپ را برعهده دارد.

 

در سیستم 2-5-3 زیزو، خط هافبک قدرتمند رئال را کاسمیرو، مودریچ و البته کروس با بازگشت از مصدومیت شکل می‌دهند و در خط حمله نیز زوج بنزما و وینیسیوس در تلاش برای گلزنی در این مصاف حساس خانگی هستند.

 

جالب آن‌که با تصمیم سرمربی رئال مادرید، ادن هازارد مهاجم سابق چلسی که پیش‌بینی می‌شد با بازگشت از مصدومیت در ترکیب اصلی تیمش باشد، از روی نیمکت امشب مقابل تیم سابق خود بازی را شروع می‌کند تا در صورت صلاحدید زیدان در جریان مسابقه وارد زمین شود.

دیدگاه‌ها