کد خبر : 1752027 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 22:43 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

بیانیه مالک آمریکایی؛ آرسنال را نمی فروشیم

استن کرونکه، مالک آمریکایی آرسنال، طی بیانیه ای هرگونه شایعه فروش این باشگاه را تکذیب کرد.

بیانیه مالک آمریکایی؛ آرسنال را نمی فروشیم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال در چند فصل اخیر هرگز اوضاع خوبی را تجربه نکرده است و به نوعی صبر هواداران این تیم از نتایج نه چندان خوب توپچی ها تمام شده است؛ از طرفی بسیاری از آنها دلیل این نتایج را ضعف های مدیریتی مالک آمریکایی باشگاه تلقی می کند.

 

روز جمعه بود که هواداران آرسنال به شکل جدی اعتراض خود را نسبت استن کرونکه ابراز کردند و با تجمع در اطراف ورزشگاه امارات خواهان خروج این آمریکایی و پسرش از باشگاه شدند.

 

 

1594350

 

 

از طرف دیگر بعد از اتفاقات رخ داده و تجمع هواداران آرسنال شایعاتی در رابطه با احتمال واگذاری سهام این باشگاه توسط کرونکه به گوش رسید؛ موضوعی که حالا طی بیانیه ای توسط این مالک آمریکایی و پسرش تکذیب شده است.

 

در این بیانیه آمده است: "در روزهای اخیر ما گمانه زنی های رسانه ها در مورد پیشنهاد احتمالی برای فروش باشگاه آرسنال را مشاهده کردیم. ما 100 درصد به آرسنال متعهد هستیم و هیچ سهمی را در این باشگاه نمی فروشیم.  ما هیچ پیشنهادی دریافت نکرده ایم و به هیچ پیشنهادی هم توجه نخواهیم کرد.

 

آرزوی ما برای آرسنال همچنان رقابت برای کسب بزرگترین جام هاست و تمرکز ما بر روی بهبود رقابت در زمین برای رسیدن به این هدف است."

 

 

1595705

 

 

همچنین اتلتیک مدعی شده که کرونکه امروز در تماس تصویری که با اعضای باشگاه آرسنال داشته به آنها خبر داده که هیچ برنامه ای برای فروش باشگاه ندارد.

دیدگاه‌ها