کد خبر : 1752053 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 00:35 | 88.1K بازدید | 10 دیدگاه

برد بزرگ الشرطه مقابل صدرنشین گروه؛

شکست عجیب الدحیل تقدیم به استقلال و الاهلی

نماینده عراق اولین پیروزی خود را در یک دیدار بسیار دشوار کسب کرد؛ بردی که بیشتر از همه باعث خوشحالی استقلال شد.

 

به گزارش ورزش سه، شب پنجم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 از ساعت 22:15 امشب با تقابل دو تیم الشرطه عراق و الدحیل قطر آغاز شد؛ دیداری که خیلی ها پیش بینی برد آسانی را برای نماینده قطر در آن می کردند اما نتیجه به گونه ای دیگر رقم خورد تا یکی از عجیب ترین نتایج دور گروهی این دوره از رقابت ها را شاهد باشیم. الدحیل در شبی که علی کریمی را 67 دقیقه در ترکیب داشت، مغلوب نماینده عراق شد.

 

 

1595747

 

الدحیل که روز یکشنبه، سه روز پس از پیروزی 4 بر 3 مقابل استقلال بار دیگر مقابل نماینده ایران صف آرایی کرده و به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافت، با 2 برد و 2 مساوی و 8 امتیاز، پیش از این دیدار در صدر جدول رده بندی گروه سوم قرار داشت. این تیم در حالی امشب به مصاف شرطه رفت که در دیدار رفت به راحتی با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست داده بود؛ تیمی که نه تنها در آن دیدار بلکه در تمامی دیدارهای خود تا پیش از این دیدار شکست خورده و با صفر امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه سوم قرار داشت.

با توجه به اینکه نتیجه این دیدار می تواند روی سرنوشت تیم های دوم صعود کننده نیز تاثیر زیادی داشته باشد، توجهات زیادی به سمت آن جلب بود و الدحیل به دنبال رقم زدن بردی بود که می توانست کارش را پیش از تقابل هفته پایانی مقابل النصر عربستان کمی آسان تر کند. الشرطه عراق هم که تا پیش از بازی امشب تنها یک گل زده بود و 10 گل دریافت کرده بود، در پی کسب نتیجه ای در خورشان بود اما با توجه به شرایط یاد شده، تصور برد برای این تیم، تصور سختی بود که البته به وقوع پیوست.

 

 

1595746

 

علی کریمی، هافبک ایرانی تیم الدحیل در ترکیب اصلی این تیم در بازی امشب حضور داشت اما بعد از به تساوی کشیده شدن بازی جای خود را به علی داد. بعد از خروج او از زمین الدحیل در دقایق پایانی گل دوم را هم از شرطه دریافت کرده و شکستی تلخ را متحمل شد.

 

 

امجد عطوان، هافبک 24 ساله و ملی پوش تیم الشرطه در دقیقه 3 بازی موفق شد دروازه الدحیل را باز کند؛ گلی که یک شوک بزرگ برای نماینده قطر بود. الدحیل که برای بردی آسان وارد زمین شده بود با دریافت این گل کمی سردگرم شده و نتوانست تا پایان نیمه اول گل تساوی را به ثمر برساند. در نیمه دوم با تداوم حملات الدحیل، سرانجام دروازه الشرطه باز شد. اولونگا، گلزن شماره یک لیگ قهرمانان آسیا 2021 یک بار دیگر به داد تیمش رسیده و در دقیقه 57 پاس المعز علی عبدالله را به گل اول الدحیل تبدیل کرد؛ این هشتمین گل ستاره الدحیل در این رقابت ها بود که او را دست نیافتنی تر کرد.

 

در ادامه بازی و در حالی که الدحیل به دنبال زدن گل پیروزی بود، دومین شوک هم به نماینده قطر وارد شد و الشرطه یک بار دیگر موفق به باز کردن حریف قدرتمند خود شد. محمد داوود یاسین در دقیقه 85 بازی روی پاس ناطق دروازه الدحیل را برای بار دوم باز کرد و این بار دیگر زمانی برای جبران برای یاران علی کریمی وجود نداشت و تنها اتفاق مهمی که بعد از این گل شاهد آن بودیم، اخراج مهدی بن عطیه در دقیقه 6+90 با دریافت کارت قرمز بود.

 

 

1595748

 

الدحیل با قبول این شکست 8 امتیازی باقی ماند تا سرنوشت صعودش به آسانی آن چه که می توانست با رقم خوردن پیروزی در این بازی باشد، نشود. این تیم فعلا و بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی استقلال و الاهلی که از ساعت 00:45 امروز به مصاف هم خواهند رفت با 8 امتیاز و بالاتر از دو تیم یاد شده که هر دو 7 امتیازی هستند در صدر جدول گروه سوم قرار دارد. الشرطه هم با این برد، بعد از 4 هفته، عدد 0 را از مقابل امتیازات خود پاک کرد.

دیدگاه‌ها