کد خبر : 1752068 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 01:40 | 34.8K بازدید | 2 دیدگاه

مارسلو:

یک رئال متفاوت را در استمفورد بریج خواهید دید

مدافع برزیلی رئال به هواداران قول داد که در لندن همه تلاش خود برای رفتن به فینال خواهند کرد.

یک رئال متفاوت را در استمفورد بریج خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه خود و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی به تساوی 1-1 دست یافت. بازی در سی دقیقه نخست به سود چلسی در جریان بود ولی کریم بنزما گل مساوی را زد و سپس بازی متعادل شد و حتی رئال در نیمه دوم مقطعی سوار بر بازی بود. هفته بعد در استمفورد بریج فینالیست مشخص خواهد شد.

 

 

1595719

 

 

مارسلو مدافع برزیلی که از ابتدا در میدان بود و در اواخر بازی جای خود را به مارکو آسنسیو داد، به خبرنگاران گفت:« می دانستیم چه چیزی در انتظارمان است و حالا باید به بازی برگشت فکر کنیم. تیم شرایط خوبی دارد و معتقدم در بازی برگشت همه چیز متفاوت خواهد بود. در ابتدای بازی خوب نبودیم و این البته انتخاب ما نبود. چلسی خیلی بهتر شروع کرد و باید خودمان را با شرایط وفق می دادیم. اتفاق خاصی رخ نداده و تیم وضعیت خوبی دارد و باید آسوده خاطر بود.»

 

 

1595741

 

 

مارسلو در مورد گل کریم بنزما گفت:« ما متشکل از 25 بازیکن هستیم و همه سخت تلاش می کنند. برای کریم و گلی که زد خیلی خوشحالم ولی امشب همه  تلاش کردیم تا با سری بالا میدان را ترک کنیم.»

 

پیام برای هواداران:« هواداران بدانند که ما سخت تلاش می کنیم و سعی داریم کارهایی انجام دهیم که معتقدیم به سود تیم هستند. ما تا ثانیه پایانی برای رفتن به فینال تلاش خواهیم کرد.» 

دیدگاه‌ها