کد خبر : 1752079 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 02:23 | 71.9K بازدید | 8 دیدگاه

مظاهری در نقش «واکاشی زوما»ی استقلال(عکس)

دروازه بان استقلال در بازی امشب نمایش بسیار خوبی داشته است.

 مظاهری در نقش «واکاشی زوما»ی استقلال(عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان برگزار کننده دومین بازی شب پنجم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا هستند. این دیدار با توجه به شکست عجیب الدحیل مقابل الشرطه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که تیم برنده می تواند به تنهایی به صدر جدول تکیه بزند.

 

برخلاف دیدار رفت که با برتری 5 بر 2 استقلال و به ثمر رسیدن 7 گل در بازی همراه بود؛ بازی برگشت دو تیم تا دقیقه 75 گلی در پی نداشته است. الاهلی که همچنان به خاطر شکست بازی رفت از استقلال تحت فشار است، در بازی امشب با احتیاط بسیار بالایی در خط دفاعی کار کرده است.

 

در چنین شرایطی، ستاره میدان را باید درون دروازه تیم استقلال جست و جو کنیم؛ جایی که رشید مظاهری با سیوهای نجات بخش خود بارها دروازه تیمش را نجات داده است. او در نیمه اول چند عکس العمل خوب داشت که مهمترین آن مهار ضربه آزاد عبدالرحمن غریب با یک جایگیری خوب بود.

 

1595793

 

اوج کار رشید مظاهری در نیمه دوم بود، جایی که در عرض چند دقیقه، با چند عکس العمل دیدنی، نقش واکاشی زوما را برای استقلالی ها در زمین ایفا کرد. او در دقیقه 65 بازی ضربه سر خطرناک عمر السومه را با یک خروج خوب، به زیبایی راهی کرنر کرد. تنها 3 دقیقه بعد، شوت زیبای ادریس فتوحی از پشت محوطه جریمه بار دیگر با واکنش زیبای رشید مظاهری همراه شد تا این دروازه بان نشان دهد در بازی امشب قصد گل خوردن ندارد.

 

مظاهری در صورتی که بتواند در این دیدار دروازه خود  را بسته نگه دارد، موفق به رقم زدن دومین کلین شیتش در لیگ قهرمانان آسیا 2021 خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها