کد خبر : 1752124 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 10:35 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق خوب برای ماریتیمو در پایان هفته بیست و نهم

با مشخص شدن همه نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال ماریتیمو تیمی که امیر عابدزاده و علی علیپور را در اختیار دارد یک پله دیگر در جدول رده بندی صعود کرد.

اتفاق خوب برای ماریتیمو در پایان هفته بیست و نهم  

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در هفته بیست و نهم با گل علی علیپور در دقیقه 63 از سد بوآویستا گذشت و با 30 امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کرد اما با برگزاری مابقی دیدارها و مشخص شدن همه نتایج ماریتیمو به رده چهاردهم جدول صعود کرد تا پایان هفته بیست و نهم بازی ها با خاطره خوبی برای این تیم همراه باشد. در جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های هجدهم و هفدهم مستقیم به دسته پایین تر سقوط می کنند و تیم شانزدهم هم در مرحله پلی آف حاضر می شود. 

 

نکته جالب سقوط تیم ریوآوه تیم فصل گذشته مهدی طارمی به رده پانزدهم جدول است و اگر یک پله دیگر سقوط کند در جمع نامزدهای سقوط قرار می گیرد. 

 

و اما ماریتیمو در هفته سی ام بازی ها فردا شب باید در خانه تیم براگا به میدان برود و این یک بازی سخت برای امیر عابدزاده – علی علیپور و دیگر بازیکنان ماریتیمو است. به این دلیل که براگا هم اکنون با 58 امتیاز تیم چهارم جدول به حساب می آید و امید دارد با نتایج خوبی که در 5 هفته باقی مانده می گیرد به رده سوم جدول صعود کند و جای بنفیکا را بگیرد. بنفیکا هم اکنون با 63 امتیاز تیم سوم جدول بحساب می آید.

 

1595865

دیدگاه‌ها