کد خبر : 1752157 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 13:00 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

امکانات «اپه» در مقایسه با «سابر»، صفر است

یعقوبیان: با کلاشینکوف باید مقابل تانک بایستیم

سرمربی تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی گفت: در حال حاضر با کلاشینکف مقابل تان بایستیم که کار بسیار سختی است.

یعقوبیان: با کلاشینکوف باید مقابل تانک بایستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی یعقوبیان در مورد مسابقات کسب سهمیه المپیک و ناکامی اپه ایست ها در گرفتن سهمیه اظهار داشت: مسابقات سختی بود اما ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و امید هم داشتیم. انتظار من قبل از مسابقات از محمد رضایی کسب عنوان قهرمانی بود و می‌توانست حریف ویتنامی را شکست دهد اما بازی را بد شروع کرد و کارش سخت شد.همین شرایط باعث شد بهم بریزد و نتیجه نگیرد. در مجموع او در بین 19 نفر پنجم شد که نه خوب بود و نه بد.

 

وی در مورد اینکه حسرت ایران در اسلحه اپه برای رسیدن به المپیک ادامه‌دار خواهد بود، گفت:‌اگر می‌خواهیم به سهمیه برسیم باید شرایط خوبی داشته باشیم. باید شرایط‌مان با اسلحه سابر مساوی باشد. اسلحه سابر پزشک، ماساژور و روانشناس دارد، اما تا حالا یک بار هم رنگ تمرین در آکادمی را ندیده‌ایم و اردوهایمان بیشتر در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 

سرمربی تیم ملی اپه گفت:اعزام‌هایمان هم اصلا برابر نیست اینکه دوستان ما را با سابر مقایسه می‌کنند اصلا درست نیست وقتی می‌توان  مقایسه کرد که شرایط مساوی باشد وسایل ما گران‌تر است و رقابت‌هایمان کمتر، ما جنگ نابرابری با کشورهای خارجی داریم یک کلاشینکوف به ما داده‌اند و باید مقابل تانک بایستیم این کار شدنی نیست.

 

یعقوبیان تأکید کرد: با این شرایط به همه ملی‌پوشان گفته‌ام باید با همین امکانات صفر به اسلحه سابر برسیم ما در آینده هم اردوهایمان را ادامه می‌دهیم و با قدرت می‌خواهیم جلو برویم.

دیدگاه‌ها