کد خبر : 1752185 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 14:22 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو کارلوس:

میلیتائو باورنکردنی است؛ برایش خوشحالم

اسطوره برزیلی رئال در پایان بازی برابر چلسی به ستایش از عملکرد ادر میلیتائو پرداخت.

میلیتائو باورنکردنی است؛ برایش خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با وجود اینکه 30 دقیقه ابتدایی بازی برابر چلسی تحت فشار بود، در نهایت توانست به لطف گل کریم بنزما بازی را به تساوی بکشاند تا همه چیز به بازی برگشت در لندن کشیده شود. رئال هنوز این شانس را دارد تا راهی فینال لیگ قهرمانان شود در حالی که پس از شروع بد این تیم، کمتر هواداری امیدوار به نظر می رسید.

 

 

1595929

 

 

روبرتو کارلوس اسطوره برزیلی رئال در پایان بازی گفت:« فوتبال با گل زنده است و اگر در بازی برگشت زود به گل برسیم، با خیالی راحت تر به کار ادامه خواهیم داد. رئال 13 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد و همیشه با احترام و فروتنی برابر حریفانش قرار می گیرد.

چلسی خیلی خوب شروع کرد و از هر طرف حمله می کرد ولی توانستیم گل مساوی را در بهترین زمان ممکن بزنیم و سپس ورق برگشت. بارها رخ داده که رئال بازی را خوب شروع نکرده ولی توانسته برگردد. همه چیز در بازی برگشت ممکن است و معتقدم در لندن می توانیم راهی فینال شویم.»

 

کارلوس در مورد درخشش ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال گفت:« او در فرمی باورنکردنی قرار دارد. اینجا مثل یک خانواده ایم و به خوبی می داند از پیراهن چه باشگاهی دفاع می کند. ادر انسانی شاد و مثبت در رختکن تیم است و برایش بسیار خوشحالم.»

 

داوری:« فکر می کنم بر خلاف هجمه ها، کار داور عالی بود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها