کد خبر : 1752187 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 15:29 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

پولیسیچ:

گل زیبایی زدم؛ متاسفانه کار رئال را تمام نکردیم

ستاره آمریکایی چلسی از اینکه در 30 دقیقه نخست بازی با رئال نتوانستند کار این تیم را تمام کنند، ابراز تاسف کرد.

گل زیبایی زدم؛ متاسفانه کار رئال را تمام نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته برای کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی چلسی خاطره انگیز شد. او پنجمین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند؛ گلی که یک گل معمولی نبود.

او در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان دروازه پرافتخارترین باشگاه اروپا رئال مادرید را باز کرد تا اولین آمریکایی باشد که به این افتخار می رسد. همچنین هیچ فوتبالیست آمریکایی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گلزنی نکرده بود.

 

 

1595731

 

 

گل او بسیار تماشایی هم بود. پاس قطری عالی رودریگر به پولیسیچ رسید و او هم با خونسردی تیبو کورتوا را دریبل کرد و توانست دروازه رئال را باز کند. دیداری که در نهایت 1-1 مساوی شد.

 

پولیسیچ در پایان بازی گفت:« وقتی توپ به من رسید، فکر نمی کردم آنقدر آزاد باشم. کنترلم عالی بود ولی توپ را که دریافت کردم به یکباره خودم را مقابل کورتوا دیدم. عجله نکردم و توانستم گل زیبایی بزنم.»

 

 

1595766

 

 

پولیسیچ ادمه داد:« واضح است که نتیجه پایانی ناامید کننده بود. باید در شروع بازی دقیق تر کار می کردیم ولی موقعیت ها را خراب می کردیم. این شانس را داشتیم تا در سی دقیقه نخست، کار رئال را در زمین خودش تمام کنیم ولی نشد. حالا باید برای بازی برگشت مهیا شویم و چندان هم ناامید نیستیم. معتقدم تیمی خوب و باکیفیت داریم و قادر به رسیدن به فینال هستیم.»

 

دیدگاه‌ها