کد خبر : 1752199 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 16:40 | 77.5K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی فصل بعد یوونتوس مشخص شد

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فصل بعد دوباره مکس آلگری هدایت یوونتوس را به عهده خواهد داشت.

سرمربی فصل بعد یوونتوس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسپورت مدیاست مدعی شد مدیران یوونتوس تصمیم گرفته اند حتی اگر آندره آ پیرلو در پایان فصل صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا را قطعی سازد نیز او را برکنار کرده و ماسیمیلیانو آلگری را  دوباره به عنوان سرمربی جدید بیانکونری منصوب کنند. مکس آلگری، سرمربی باتجربه و ایتالیایی دو سال قبل و بعد از سپری کردن پنج فصل فوق العاده از یوونتوس جدا شده و حالا در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.

 

1587621

 

آلگری در آن مقطع پنج بار تیمش را به مقام قهرمانی سری آ رسانده و دو بار نیز به فینال لیگ قهرمانان رهنمون کرد. یوونتوس این فصل به دنبال فتح دهمین اسکودتوی متوالی بود، اما حالا کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز در معرض خطر قرار گرفته و ممکن است فصل بعد شاهد عدم حضور بانوی پیر در مهم ترین تورنمنت اروپایی باشیم. اخبار حاکی از رابطه بد مکس آلگری با فابیو پاراتیچی و پاول ندود، دو مدیر باشگاه یوونتوس در ماه های پایانی حضور در تورین بود و حالا شایعاتی در مورد احتمال جدایی این دو نفر نیز شنیده شده است.

 

یوونتوس در هفته های پیش رو فینال کوپا ایتالیا برابر آتالانتا را نیز پیش رو دارد، اما قهرمانی در این جام و صعود به لیگ قهرمانان نیز باعث ماندن پیرلو نخواهد شد و جدایی این سرمربی جوان بعد از تنها یک فصل از همین حالا از یوونتوس قطعی شده است.

دیدگاه‌ها