کد خبر : 1752216 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 17:55 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر پاستوره:

از من خواستند لیونل مسی را راضی بکنم

خاویر پاستوره، هافبک سابق پاری سن ژرمن مدعی شد این باشگاه همیشه به دنبال لیونل مسی بوده است.

از من خواستند لیونل مسی را راضی بکنم

به گزارش "ورزش سه"، در همین 24 ساعت اخیر اخبار فراوانی در مورد پیشنهاد رسمی باشگاه پاری سن ژرمن به لیونل مسی و علاقه باشگاه متمول فرانسوی به جذب کاپیتان بارسلونا منتشر شده است. خاویر پاستوره فاش کرده مدیران پاری سن ژرمن در گذشته از او خواسته بودند برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به پاریس با هموطن خود صحبت بکند.

 

خاویر پاستوره گفت: "مدیران پاری سن ژرمن هر سال مسی را می خواستند، اما همیشه می دانستند که جذب این بازیکن خیلی سخت است. آنها از من خواستند که مثل پروژه جذب آنخل دی ماریا، مسی را نیز برای انتقال به پاریس متقاعد کنم. من به دی ماریا در مورد کیفیت زندگی در پاریس و باشگاه پاری سن ژرمن گفتم و او نیز قبول کرد راهی این تیم بشود.

 

1595974

 

انتقالم به پاری سن ژرمن؟ در آن فصل باشگاه های بزرگ ایتالیایی به جذب من علاقمند بودند. ما آن فصل با لباس پالرمو در فینال کوپا ایتالیا مقابل اینتر بازی کردیم و سرمربی حریف لئوناردو بود. او بعد از بازی به من گفت که ممکن است سرمربی اینتر بماند یا به عنوان مدیر ورزشی راهی پاریس بشود، اما لئوناردو می خواست روی من تحت رخ دادن هر اتفاقی حساب کند.

 

من در اردوی آرژانتین در کوپا آمریکا بودم و لئوناردو هر روز با من تماس می گرفت تا مرا متقاعد کند به پاریس بروم، اما من آن وقت تصمیم نگرفتم. به محض پایان یافتن رقابت های کوپا روزی خواب دیدم که در تعطیلات با همسرم در حال قدم زدن در اطراف برج ایفل هستیم و بلافاصله برای دادن پاسخ مثبت به لئوناردو با او تماس گرفتم."

دیدگاه‌ها