کد خبر : 1752225 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 18:40 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

بنزما سومین مهاجم برتر دنیاست، آلگری به یووه برنگردد

فابیو کاپلو از بازی کریم بنزما برابر چلسی ستایش کرد و بازگشت احتمالی مکس آلگری به یوونتوس را هم اشتباه دانست.

بنزما سومین مهاجم برتر دنیاست، آلگری به یووه برنگردد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه آلفردو دی استفانو و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی با تساوی 1-1 متوقف شد. ابتدا میهمان توسط کریستین پولیسیچ به گل رسید ولی کریم بنزما با گل زیبای خود در دقیقه 29 کار را به تساوی کشاند تا رئال همچنان برای رسیدن به فینال در بازی برگشت شانس داشته باشد.

 

 

1595807

 

 

فابیو کاپلو سرمربی سابق ایتالیایی که تجربه نشستن روی نیمکت رئال مادرید را نیز در کارنامه خود دارد، در ارزیابی خود از دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:« کریم بنزما در این بازی فوق العاده خوب عمل کرد. به نظرم او بعد از روبرت لواندوفسکی و هری کین بهترین مهاجم جهان است. البته ارلینگ هالند نیز خوب است ولی او بازیکنی برای آینده است. بنزما مقابل چلسی دو کار خیلی بزرگ انجام داد. اول اینکه توانست گلزنی کند و مانع شکست تیمش شود و نکته دیگر اینکه او در این دیدار جای دو نفر دوید. کاسیمیرو برخلاف بازی های قبل خوب ظاهر نشد و عملکرد ضعیفی داشت. معتقدم بنزما جای او را در مرکز زمین پر کرد.»

 

 

1587423

 

 

کاپلو در مصاحبه خود به یوونتوس هم اشاره کرد و در واکنش به شایعات جانشینی مکس آلگری به جای آندره آ پیرلو گفت:«  از نظر من تمام کسانی که به یوونتوس بازگشته اند، نتوانسته اند موفق باشند و خوب کار کنند. اگر آلگری به یوونتوس بازگردد، باید خریدهای مهمی برای او انجام شود.

از خود می پرسم چرا اصلا آلگری از یوونتوس رفت؟ چرا یوونتوس، چیز متفاوتی می خواست؟ ساری آمد و نتوانست تاثیرش در یوونتوس را اعمال کند. سوال این جاست چه کسی مسئول این انتخاب هاست؟ اگر جای آلگری بودم، برای بازگشت به یوونتوس بیشتر فکر می کردم.»

دیدگاه‌ها