کد خبر : 1752258 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 20:34 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

همه بازی‌های جام حذفی مهم است؛

بائو: هواداران نساجی و ملوان برادر هستند

مربی نساجی مازندران تاکید کرد در جام حذفی با تمام توان حضور پیدا می‌کنند.

بائو: هواداران نساجی و ملوان برادر هستند

به گزارش "ورزش سه"، میثم بائو در نشست خبری قبل از دیدار جام حذفی مقابل ملوان انزلی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت زنده‌یاد نادر دست‌نشان اظهار کرد: فردا با تیم ریشه‌دار ملوان انزلی بازی داریم که هویت فوتبال گیلان است و رقابت سختی را خواهیم داشت.

 

او ادامه داد: رقابت‌های جام حذفی تک بازی است و دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند و به زمین می‌روند تا برنده شوند. ملوان سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد و چند بار به فینال رسیده است. امیدوارم فردا تیم ما با ارائه نمایش منطقی و خوب به برتری دست پیدا کند.

 

مربی نساجی اضافه کرد: شرایط جام حذفی و این مسابقه، حساسیت‌های بازی را بالا برده و به نوعی یک دربی بین مازندران و گیلان محسوب می‌شود. با احترام به هواداران ملوان انزلی و تماشاگرانش که همیشه مثل یک برادر با هواداران نساجی بودند، ان‌شاالله ما سربلند و موفق از زمین بیرون بیاییم.

 

بائو درباره برنامه نساجی در جام حذفی عنوان کرد: تمام مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برای ما حکم فینال را دارد؛ خیلی قوی و پُرقدرت ظاهر می‌شویم و البته شاید چند بازیکن جوان که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند را فردا به میدان بفرستیم چراکه آنها آینده فوتبال نساجی مازندران هستند.

 

او در خصوص حضور مربیان مختلف در نشست‌های خبری نساجی گفت: ما یک تیم و همه مثل برادر و متحد هستیم که آقای الهامی در راس کادر فنی حضور دارد و ایشان تشخیص می‌دهد چه کسی صحبت کند. این اتفاق، همدلی را در تیم و کادر فنی ما نشان می‌دهد و می‌خواهیم با این اتحاد به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها