کد خبر : 1752262 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 20:46 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

نسبت به گذشته شرایط بهتری پیدا کرده ایم؛ 

الهویی: بازی با پارس از لیگ برتر برایمان مهم‌تر است

مربی تیم فوتبال گل گهر می گوید این تیم در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کرده و به خواسته های امیرقلعه نویی بیشتر از گذشته نزدیک شده است.

الهویی: بازی با پارس از لیگ برتر برایمان مهم‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان که پس از شکست بیماری کرونا بار دیگر در نشست خبری تیمش حاضر شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: پیش از هر چیزی خیلی خوشحالم که دوباره در خدمت شما هستم. ارزوی سلامتی برای شما و تمام مردم سرزمینم دارم. دعا می کنیم و سلامتی پدر آقای مرتضی تبریزی را می خواهیم. پدر ایشان به خاطر یک سانحه در بیمارستان بستری هستند. امیدوارم سلامت باشند و  همینطور همه هموطنان ما در سلامت باشند.


سعید الهویی سپس در مورد بازی اضافه کرد: بازی جام حذفی فردا بسیار مهم و حساس است و حتی ارزش و اهمیتش از بازی‌های لیگ برتر هم برایمان بیشتر است. آقای قلعه‌نوعی تمرکز کامل تیم را برای بازی فردا خواسته؛ برای اینکه در بازی فردا و مسابقات جام حذفی مسابقات، مهم تمرکز است و باید در طول 90 دقیقه تمرکز کامل و کافی داشته باشته باشیم، برای اینکه بهترین عملکرد و کمترین اشتباه را داشته باشیم.


مربی تیم فوتبال گل گهر با تمجید از کیفیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: تیم پارس جنوب جم یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است ار لحاظ شکل و سبک بازی این تیم لیافت جایگاه بالا در لیگ را دارد، تیم کیفیتی خوبی از خودشان نشان دادند و امیدواریم که فردا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.


بخش بعدی صحبت های الهویی در مورد کیفیت تیم فوتبال گل گهر در نیم فصل دوم بود و در این مورد بیان کرد: ما در نیم‌فصل دوم لیگ شرایط بهتری پیدا کردیم و تیم به خواسته‌های سرمربی نزدیک‌تر شده از لحاظ ذهنی و رفتاری نسبت به نیم فصل اول تیم پیشرفت کرده و توانسته خودش را نزدیک کند و همین نزدیک شدن به خواسته‌های قلعه‌نوعی منجر به بردها و امتیازاتی که جایگاه ما در جدول بهتر کرده، شده است. امیدواریم که اشتباهات رفتاری تیم به حداقل برسد و بازی فردا و در ادامه لیگ، تیم بتواند خودش را قدم به قدم به ذهنیت سرمربی تیم نزدیک‌تر کند و این امر می‌تواند تیم را در جایگاه خوبی در جدول نگه دارد. خدا راشکر در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن دست آقای قلعه‌نوعی هم بازتر هست و شرایط تیم بهتر شده امیدواریم که فردا این روند ادامه پیدا کند و یک بازی خوب و یک نتیجه خوب را به هواداران گل‌گهر هدیه بدهیم.


الهویی در رابطه با مصدومان و محرومان تیم نیز صحبت کرد و گفت: برای بازی فردا محروم نداریم ولی دو تا از بازیکنان از مصدومیت برگشتند و باید سرمربی تصمیم بگیرد که برای باز فردا استفاده شوند یا خیر، ولی مصدومی نداریم.

دیدگاه‌ها