کد خبر : 1752315 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 10:39 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

تن کاته جایگاه گل محمدی را می خواهد

امیدهای الوحده در روز آخر بازی ها در گوا

روزنامه الرویة امارات در مطلبی از انگیزه های بالای الوحده برای رسیدن به صدر جدول گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

امیدهای الوحده در روز آخر بازی ها در گوا

به گزارش "ورزش سه"، دور پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، پنج شنبه شب آغاز می شود تا تکلیف گروه های دوم، چهارم و پنجم مشخص شده و وضعیت گروه های اول و سوم نیز جمعه شب با برگزاری بازی های دور پایانی تعیین تکلیف شود.


روزنامه الرویة امارات در مطلبی به انگیزه های بالای الوحده برای رسیدن به صدر جدول نوشته است. این روزنامه نوشته است: الوحده پس از شکست مقابل پرسپولیس، به 3 پیروزی و یک تساوی برابر گوا رسید و اکنون با 10 امتیاز و دو امتیاز کمتر از پرسپولیس به دنبال جاه طلبی برای ایستادن در صدر جدول گروه است.


الوحده در انتظار هدیه الریان با شکست پرسپولیس است و سپس خود این تیم بتواند با غلبه بر گوا به صدر جدول برسد و به عنوان تیم نخست گروه E راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. بنابراین عنابی ها در پی گرفتن جایگاه پرسپولیس در صدر جدول هستند.


الوحده کاپیتان خود اسماعیل مطر را به دلیل تصمیم انضباطی AFC که از حضور در 3 مسابقه محروم شده را در اختیار ندارد و همچنین عبدالله انور که در بازی با پرسپولیس اخراج شد نیز دیگر غایب الوحده است. احمد رشید نیز پس از پشت سرگذاشتن محرومیت ناشی از 2 اخطاره شدن، می تواند تیمش را در برابر گوا همراهی کند.

دیدگاه‌ها