کد خبر : 1752323 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 11:01 | 18.4K بازدید | 3 دیدگاه

ماریتیمو – براگا؛ وعده شیرین علیپور به تماشاگران

ماریتیمو امشب در هفته سی ام لیگ برتر پرتغال مهمان براگا تیم چهارم جدول است و طبیعی است به این نکته اشاره کنیم که بازی سختی را پیش رو دارد.

ماریتیمو – براگا؛ وعده شیرین علیپور به تماشاگران 

به گزارش "ورزش سه"، ماریتیمو که بعد از پیروزی در برابر بوآویستا 30 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد برای اینکه خیالش را از بابت بقاء در جدول بازی ها راحت کند چشم به سه امتیاز این دیدار دارد و از سویی براگا دوست دارد با کسب حداکثر امتیازات لازم در دیدارهای باقی مانده چالش حضور در رده سوم جدول به جای بنفیکا را تجربه کند. 

 

علی علیپور که در بازی قبلی از سوی تماشاگران تیم ماریتیمو و در نظر سنجی باشگاه به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده است خطاب به آنها گفته است: « نگران نباشید. تیم سقوط نمی کند چرا که پیروزی های ما در هفته های باقی مانده هم ادامه خواهد داشت.» 

 

مهاجم ایرانی در چهار هفته اخیر لیگ برتر پرتغال در سه بازی که تیمش یک بر صفر برنده شد دو گل زد و یک پاس گل داد و امشب هم در ترکیب ثابت تیمش قرار خواهد گرفت و طبیعتا تلاش خواهد کرد سومین گل فصلش را به ثمر برساند. او به تیم ها فارنسه و بوآویستا گلزنی کرده و در بازی با ریوآوه هم پاس گل داده است. بدون شک امیر عابدزاده هم در بازی امشب یکی از مهره های کلیدی تیم ماریتیمو خواهد بود. او با تکرار کلین شیت هایش می تواند به ماریتیمو در مسیر بقاء در جدول بازی ها کمک کند.

دیدگاه‌ها