کد خبر : 1752335 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 12:07 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیس امروز جزو قدرتهای آسیاست

حدادی‌فر: آینده درخشانی در انتظار ذوب آهن است

کاپیتان ذوب آهن معمولا کم حرف است و به گفته خودش علاقه ای به صحبت کردن در این شرایط سخت نداشته اما هنوز هم امید در دل او و هم تیمی هایش زنده است و به دنبال بقا در لیگ می گردند.

حدادی‌فر: آینده درخشانی در انتظار ذوب آهن است

به گزارش ورزش سه، قاسم حدادی‌فر را از نظر فنی و اخلاقی می توان یکی از بهترین های لیگ در این چند سال اخیر به حساب آورد، این بازیکن از دغدغه این روزهای سبزپوشان اصفهان و فوتبال ایران صحبت می کند حرف های جالبش را بخوانید: 

 


در مورد شرایط ذوب آهن صحبت کنید از تعطیلات چطور استفاده کردید؟ 
حقیقتش این است که روز های سختی را پشت سر می گذاریم و تعطیلی لیگ به ضرر تیم هایی مثل ما بوده است و دوباره باید فشار تمرینات را زیاد کنیم در حالی که از شرایط مسابقه دور هستیم ولی خدا را شکر صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم و شرایطمان نسبتا خوب است و خودمان را برای دیدار با استقلال آماده می کنیم که انشاالله بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

دو بازی سنگین و پشت سر هم با استقلال دارید برنامه تان برای دیدار با این تیم در لیگ و جام حذفی چیست؟ 

انجام دو بازی در آزادی با استقلال خیلی سخت است. آن ها در شرایط مسابقه هستند ولی ما از این شرایط دور هستیم ولی تمام تلاشمان را می کنیم. انشاالله با برنامه هایی که داریم بتوانیم خواسته های مربی را پیاده کنیم و نتیجه بگیریم چون واقعا شرایطمان خوب نیست و امیدوارم در این دو بازی هم در حذفی و هم لیگ بتوانیم نتیجه بگیریم و دوباره به جدول برگردیم.

 

با شرایط موجود چقدر به بقای ذوب آهن در لیگ امیدوار هستید؟
 
فکر می کنم ما روز های خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به شایستگی هایی که داشتیم به حقمان نرسیدیم ولی خدا را شکر نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم. امیدوارم در بازی های آتی نتیجه بگیریم و جایگاه امنی در جدول پیدا کنیم و برای سال های آینده برنامه ریزی بهتری انجام دهیم  و بتوانیم ذوب آهن را به روز های خوبش برگردانیم.

 

شما خیلی سال است در ذوب آهن فعالیت می کنید یه نظرتان سخت ترین سال امسال و لیگ بیستم بوده یا خیر؟ 
در یک سال و نیم گذشته به من خیلی سخت گذشت و خیلی روز های سختی را پشت سر گذاشتیم اما همیشه امیدوار بودیم. فکر می کنم شرایط روز به روز  بهتر می شود. چه من باشم چه نباشم آینده درخشانی در انتظار ذوب آهن است.

 

کار کردن با مجتبی حسینی چطور است؟ نیم فصل اول را زیر نظر رحمان رضایی کار کردید و بعد هم حسینی جایگزینش شد 

جا دارد تشکر ویژه ای از آقای رضایی و آقای محمدی مدیرعامل وقت بکنم. آن ها هم زحمات خودشان را کشیدند ولی می توانم بگویم آن طور که باید کار پیش نرفت و سو تفاهاماتی بینشان بود و آن نتیجه ای که باید را نگرفتیم. خدا را شکر با کادر جدید شرایط بهتر شد. آقای حسینی قبلا هم بازیکن و مربی ما بودند و شناخت کاملی از ایشان داریم. او خیلی تاثیر گذار بوده است. انشالله آینده خوبی در انتظار مجتبی حسینی، بچه ها و تیم ذوب آهن باشد.


سپاهان و ذوب آهن هر دو تیم های استان اصفهان هستند اما تفاوت های زیادی از نظر ساختاری و مالی بین شما هست این موضوع اذیتتان نمی کند؟ 

با تمام احترامی که برای تیم هم شهری مان یعنی تیم خوب سپاهان و مردم اصفهان قائل هستم اطلا شرایط ما با آن ها قابل قیاس نیست. نحوه حمایت ها کاملا متفاوت است. ذوب آهن یکسری محدودیت ها از طرف کارخانه دارد ولی سپاهان خیلی آزادتر است. سپاهان بازیکنان خوبی جذب می کند و امکانات خوبی دارد. حداقل می توانند بازیکنان خوبشان را نگه دارند اما این اتفاق برای ذوب آهن نمی افتد. شما هرسال می بینید که بازیکنان به راحتی جدا می شوند و به تیم های دیگر می روند و تا کار شکل بگیرد زمان می برد و آخر سر هم تیم متضرر می شود و این همیشه برای ذوب آهن سخت بوده چون نمی تواند بازیکنان کلیدی اش را حفظ کند و از آن طرف بازیکنان خوب هم جذب کند و مبالغ هم آنقدر زیاد است که ذوب آهن در محدودیت قرار می گیرد ولی سپاهان چنین شرایطی ندارد و همه این ها باعث شده سپاهان برای قهرمانی بجنگد و ما خودمان را نمی توانیم توجیه کنیم که در انتهای جدول هستیم ولی شرایطمان  نسبتا خوب نیست و  برای بقا می جنگیم.

 

در مورد بازیکان هم پستی تان صحبت کنید؟ شما به عنوان یک فرد با تجربه چه نظری در مورد آن ها دارید؟
ما جوانان خیلی خوبی مثل سینا اسد بیگی، محمد سلطانی مهر و دانیال مومنی را داریم. آن ها خیلی خوب کار کرده اند و آینده درخشانی دارند. امیدوارم همین طور ادامه دهند و بتوانند به تیم و خودشان کمک کنند.

 

شما در مصاحبه ای گفته بودید معلوم نیست امسال به صورت قطعی خداحافظی کنید برنامه تان برای آخر فصل چیست؟ 

با توجه به شرایطی که داشتم دوست نداشتم خیلی صحبت ها را انجام دهم ولی همان طور که گفتم شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشتم و همه‌چیز بستگی به چند بازی باقی مانده دارد.

اگر صحیح و سالم باشم و تیم به من نیاز داشته باشد در خدمتشان هستم و اگر نه که آخر فصل خداحافظی می کنم.

 

 

 

1517620

 

 

در لیگ بیستم از نظر داوری خیلی آسیب دیدید درموردش صحبت می کنید؟ 
از سال گذشته نیم فصل دوم ضربه هایی که از داوری خوردیم شروع شد. چه خواسته چه ناخواسته از داوری ضربه خوردیم و من در مقامی نیستم که بخواهم قضاوت کنم اما داوری خیلی به ما ضربه زد و ادامه دار شد و امسال هم در نیم فصل اول خیلی ضربه خوردیم. کادر قبلی خیلی متضرر شدند و شرایط باشگاه به سمت بحرانی رفت. امیدوارم در ادامه راه این اتفاقات نیفتد. جامعه داوری هم مظلوم هستند و باید حمایت شوند ولی بیشترین کمکی که می توان به جامعه داوری کرد این است که ورزشگاه ها به  سیستم var تجهیز شوند. چیزی که با دارایی ما غیر معقول نباشد. قرار است حدود ۱۰ ورزشگاه را تجهیز کنند و این زمانی نمی برد و فکر می کنم با این کار به جامعه داوری، تیم ها و باشگاه ها کمک بزرگی می شود و اینکه حداقل حقشان در زمین گرفته نشود و بتوانند حقشان را بگیرند.

 

به عنوان یک فرد با تجربه نماینده های مان در آسیا را چطور ارزیابی کردید؟ به هر حال شما تجربه آسیایی زیادی با ذوب آهن دارید 

واقعا فکر می کنم نماینده ها خیلی خوب کار کردند به خصوص تیم پرسپولیس که یکی از قدرت های فوتبال آسیا در حال حاضر است. همه یکسال فعالیت می کنند تا تیمشان آماده بازی های آسیایی شود. وقتی زمان بازی های آسیایی فرا می رسد باشگاه ها و فدراسیون حمایتشان را از روی تیم ها بر می دارد و این بیشترین ضربه را می زند و باید به تیم های حاضر در آسیا رسیدگی بیشتری شود و خیلی خوب حمایت شوند و بازیکنان با کیفیت خود را نگه دارند تا بتوانند در آسیا هم نتیجه بگیرند و در نهایت تیم ملی هم سود ببرد.

 

صحبت پایانی؟ 

من از هواداران تشکر می کنم. مردم خوب اصفهان همیشه لطف داشتند و امیدوارم حمایت هایشان تداوم داشته باشد. امیدوارم ذوب آهن و سپاهان را دوباره برای قهرمانی ببینم. ما بازی های آسیایی را می بینیم حسرت می خوریم چون واقعا سپاهان و ذوب آهن همیشه در این بازی ها حضور داشتند. امیدوارم این اتفاق دوباره برایشان بیفتد و بتوانیم ذوب آهن را در بازی های آسیایی ببینیم و قهرمانی را لمس کنیم.

دیدگاه‌ها