کد خبر : 1752358 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 14:39 | 17.3K بازدید | 8 دیدگاه

تراکتور- شارجه؛ فرصت برای رکورد اختصاصی

دو تیم بدون شکست لیگ قهرمانان آسیا 2021 امشب به مصاف هم خواهند رفت.

تراکتور- شارجه؛ فرصت برای رکورد اختصاصی

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با دو تساوی مقابل پاختاکور، یک برد و یک مساوی مقابل نیروی هوایی عراق و یک مساوی مقابل الشارجه امارات 7 امتیاز است و در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد. 

 

بالاتر تیم تراکتور، الشارجه امارات قرار دارد که با 3 برد و 2 مساوی و 11 امتیاز صدرنشین گروه است و پیش از این صعود خود به دور حذفی را قطعی کرده است. نماینده امارات در این دور از رقابت ها به جز تراکتور مقابل هر دو همگروهی دیگر خود طعم برد را چشیده است.

 

 

1592133

 

 

دیدار امشب تیم های تراکتور و الشارجه، تقابل دو تیم بدون شکست لیگ قهرمانان آسیا 2021 خواهد بود؛ دو تیمی که تنها تیم های بدون شکست دور گروهی ACL در منطقه غرب هستند و امشب بار اختصاصی کردن این رکورد رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

 

با توجه به شرایط جدول، تراکتور بیش از الشارجه به برد در این دیدار نیاز دارد و می تواند با شکست دادن نماینده امارات، به تنها تیم بدون شکست دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 تبدیل شود؛ بی شک این رکورد می تواند رکوردی جذاب برای تراکتور باشد چرا که تمامی تیم های سرشانسی منطقه غرب، حداقل یک بار در این رقابت ها متحمل شکست شده اند.

دیدگاه‌ها