کد خبر : 1752364 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 14:42 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای نشریه بیلد

راهکار جالب رئال برای خلاصی از مهاجم گرانقیمت

رئال مادرید قصد حفظ لوکا یوویچ را ندارد و پیشنهاد معاوضه او را به آینتراخت فرانکفورت خواهد داد.

راهکار جالب رئال برای خلاصی از مهاجم گرانقیمت

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2019 بود که لوکا یوویچ در یک انتقال پر سر و صدا و گرانقیمت از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. ستاره صربستانی در زمان حضور در رئال مادرید با انواع حواشی دست و پنجه نرم کرد و هرگز نتوانست روزهای خوبی را در جمع کهکشانی‌ها سپری کند؛ موضوعی که باعث شد نهایتاً یوویچ در تابستان گذشته به شکل قرضی به فرانکفورت بازگردد.

 

 

1562491

 

 

با این حال لوکا یوویچ اخیراً طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که در پایان فصل به رئال مادرید باز خواهد گشت و حالا به نظر می رسد که رقم خوردن این اتفاق قطعی خواهد بود. در همین راستا نامزد ستاره صربستانی یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که در آن از دلتنگی خود برای فرانکفورت بعد از پایان فصل صحبت کرده است؛ موضوعی که نشان می دهد یوویچ به طور قطع به سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت.

 

با این حال به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید علاقه چندانی به حفظ این بازیکن داشته باشد و این امکان وجود دارد که یوویچ بعد از بازگشت به رئال مادرید دوباره به یک تیم دیگر قرض داده شود یا اینکه به طور کلی به فروش برسد.

 

 

1596141

 

 

طبق ادعای نشریه بیلد، رئال مادرید قصد دارد ایده معاوضه یوویچ با آندره سیلوا را مطرح کند. ستاره پرتغالی سابق میلان و سویا در این فصل توانسته در 31 بازی، 26 گل برای فرانکفورت بزند و 9 پاس گل بدهد. او یکی از عوامل حضور تیم آلمانی در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

یوویچ تا 2025 قرارداد دارد و رئال حاضر است با 20 میلیون یورو این بازیکن را به فرانکفورت بدهد و در عوض با 40 میلیون یورو سیلوا را جذب کند. به این ترتیب جذب ستاره پرتغالی تنها 20 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. او فصل 19-2018 را قرضی در سویا توپ زد و با فضای فوتبال اسپانیا کاملا آشناست. سیلوا در 40 بازی برای سویا 11 گل زد و سه پاس گل داد.

 

دیدگاه‌ها