کد خبر : 1752366 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 14:57 | 40.7K بازدید | 3 دیدگاه

مدیر سابق اینتر:

مورینیو فرار کرد؛ هرگز او را نمی بخشم

مدیر اجرایی سابق اینتر هنوز نتوانسته ژوزه مورینیو را به خاطر ترک نراتزوری و رفتن به رئال ببخشد.

مورینیو فرار کرد؛ هرگز او را نمی بخشم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با 11 امتیاز اختلاف نسبت به آتالانتا دیگر چیزی تا فتح اسکودتو فاصله ندارد و به این ترتیب به 9 سال سلطه یوونتوس بر لیگ ایتالیا خاتمه خواهد داد. آخرین قهرمانی اینتر در سری آ به سال 2010 و زمان مربیگری ژوزه مورینیو بر می گردد. پس از جدایی آقای خاص در پایان فصل 10-2009 و رفتن او به رئال، اینتر دیگر موفق به قهرمانی در سری آ نشده است. نراتزوری با مورینیو در آن فصل فاتح سه گانه شدند ولی او پس از قهرمانی چمپیونزلیگ جدایی اش را اعلام کرد و راهی رئال شد.

 

 

1596150

 

 

ارنستو پایولیو مدیر اجرایی وقت اینتر هنوز نتوانسته مورینیو را به دلیل جدایی اش پس از فتح لیگ قهرمانان ببخشد.

او در این رابطه گفت:« بزرگترین حسرت من این است که روی ایده اولیه ام مبنی بر بازسازی اینتر نماندم. تیم سه گانه را برده بود ولی برخی ستاره ها بی انگیزه و خالی از شور و اشتیاق به نظر می رسیدند. برخی هم توقعات مالی شان بیشتر شده بود. هدف این بود تا یک خانه تکانی اساسی انجام شود و مورینیو نیز که شرایط تیم را می دانست، بلافاصله پس از قهرمانی چمپیونزلیگ فرار کرد و راهی رئال مادرید شد. من هرگز او را نمی بخشم.»

 

پایولیلو ادامه داد:« فرار مورینیو اجازه نداد برنامه های مان برای بازسازی اینتر شروع شود. موراتی(مالک وقت باشگاه) به من گفت چه اتفاقی می افتد اگر مثلا دیه گو میلیتو را بفروشم و نتوانیم دوباره قهرمان شویم؟ هواداران مطمئنا مرا سرزنش خواهند کرد.»

 

دیدگاه‌ها