کد خبر : 1752369 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 15:35 | 26.2K بازدید | 9 دیدگاه

چهارمین مصدومیت برای مدافع راست رئال

کابوس برای زیدان؛ کارواخال فصل را از دست داد

دنی کارواخال مدافع رئال مادرید به دلیل مصدومیت دیگر قادر به همراهی تیم در ادامه فصل نیست.

کابوس برای زیدان؛ کارواخال فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، یک مصدومیت دیگر برای دنی کارواخال و خداحافظی قطعی با فصل کابوس وار 21-2020.

مدافع راست رئال مادرید طبق ادعای اوندا سرو بار دیگر دچار مصدومیت عضلانی شده و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا زین الدین زیدان با معضلی جدید دست به گریبان شود.

 

 

1572887

 

 

کارواخال که در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی در میدان بود و نیمه دوم تعویض شد، در جریان همین دیدار مصدوم شده و امروز نتوانست با تیم تمرین کند. تست های پزشکی نشان دادند که مصدومیت او برگشته و این بدترین خبر ممکن برای او و کادر فنی رئال بود.

 

روز گذشته تمرین رئال تعطیل بود و رئالی ها امروز کار برای بازی با اوساسونا را شروع کردند. در تمرین امروز سرخیو راموس، فده والورده و فرلاند مندی حاضر بودند که قطعا خبر خوبی برای زیدان بود ولی غیبت کارواخال همه چیز را تلخ کرد.

 

 

1596153

 

 

کاواخال فصل جاری همواره درگیر مصدومیت های مختلف بود و تنها توانست 15 بازی رسمی برای رئال انجام دهد. تنها فصل 14-2013 بود که او این تعداد اندک برای رئال به میدان رفت. 1119 دقیقه حضور در میدان و 4 مصدومیت در نهایت کارنامه فصل جاری کارواخال محسوب می شود.

مدت ها لوکاس واسکز به جای کارواخال بازی می کرد ولی او هم در جریان ال کلاسیکو مصدوم شد و تنها در صورت حضور رئال در فینال لیگ قهرمانان، لوکاس احتمالا بتواند به این بازی برسد. به این ترتیب ناچو فرناندز شنبه برابر اوساسونا جای کارواخال را پر خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها