کد خبر : 1752375 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 15:55 | 26.7K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

عملیات صدرنشینی؛ مسی برابر بدترین تیم لالیگا

بارسلونا امشب حریفی را پیش رو دارد که بدترین خط دفاعی لالیگا را در اختیار دارد.

عملیات صدرنشینی؛ مسی برابر بدترین تیم لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب این فرصت را دارد تا پس از ماه ها به صدر لالیگا برسد. آبی اناری ها به لطف شکست اخیر اتلتیکو در زمین بیلبائو و نیز دو توقف رئال برابر ختافه و بتیس، این شانس را پیدا کرده اند تا در صورت برتری بر گرانادا به صدر لالیگا برسند و شانس اول قهرمانی لقب بگیرند.

دیداری که امشب در نوکمپ برگزار خواهد شد و در واقع جدالی بین بهترین خط حمله و بدترین خط دفاع  لالیگاست.

 

 

1595045

 

 

تیم تحت هدایت رونالد کومان تا به اینجای فصل 76 گل به ثمر رسانده که 16 گل بیشتر از اتلتیکو مادرید است. بارسا از رئال نیز 20 گل بیشتر به ثمر رسانده است. این در حالی است که حریف امشب بارسا یعنی گرانادا تنها زننده 35 گل بوده؛ تیمی که یکی از بهترین فصول تاریخش را تجربه می کند و تا یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز صعود کرد ولی به دست منچستریونایتد حذف شد.

 

 

1594051

 

 

عجیب اینکه گرانادا که در رده نهم قرار دارد، 53 گل دریافت کرده است(8 گل بیشتر از ایبار قعرنشین). جدال قبلی بارسا و گرانادا به بازی دو تیم در یک چهارم نهایی کوپا دل ری بر می گردد. گرانادا ابتدا با دو گل از بارسا پیش افتاد ولی در دقایق پایانی دو گل خورد و در دو وقت اضافه بارسا توانست بازی را 2-4 به سود خود خاتمه دهد.

بارسا از حیث دقت در ارسال پاس، تیم نخست لالیگاست اما حریفش تیم هفدهم محسوب می شود. بارسا امشب برابر بدترین تیم دفاعی اسپانیا به صدر صعود می کند؟

 

دیدگاه‌ها