کد خبر : 1752440 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 22:10 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی برگشت با چلسی؛

بازگشت راموس به تمرینات رئال مادرید (عکس)

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، امروز به تمرینات گروهی این تیم بازگشت، اما آیا می تواند در دیدار برگشت برابر چلسی به میدان برود؟

بازگشت راموس به تمرینات رئال مادرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس پیش از بازی روز شنبه رئال مادرید مقابل اوساسونا در استادیوم آلفردو دی استفانو، به همراه سایر هم تیمی هایش به تمرین پرداخت. کاپیتان رئال مادرید همچنین می تواند چهارشنبه هفته آینده در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل چلسی نیز در صورت صلاحدید زین الدین زیدان به زمین برود.

با توجه به اینکه ناچو فرناندز و ادر میلیتائو در غیاب راموس توانسته اند جای خالی او را در زمین پر کنند، سوالی که مطرح می شود این است که آیا راموس باید در استمفوردبریج مقابل آبی ها به ترکیب اصلی برگردد؟

 

1596257

 

ناچو و میلیتائو در دفاع در هر دو بازی برابر لیورپول بسیار مطمئن ظاهر شدند و سه بازیکن خط دفاع زیدان پس از بازگشت رافائل واران به میدان، مقابل چلسی نیز خوب کار کردند.

در واقع خط دفاع رئال مادرید اخیرا بسیار قابل اطمینان بوده است و در پنج بازی گذشته این تیم تنها یک گل دریافت کرده است.

 

1596263

 

زیدان در چند جلسه تمرین بعدی وضعیت راموس را ارزیابی می کند و تصمیم خواهد گرفت که آیا مدافع میانی او آماده بازگشت به ترکیب 11 نفره اصلی هست یا خیر.

راموس در تعطیلات بازی های ملی و در بازی اسپانیا برابر کوزوو در مرحله مقدماتی جام جهانی در آخرین دقایق بازی از سوی لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، به زمین فرستاده شد و هنگام گرم کردن پیش از ورود به زمین دچار مصدومیتی شد که تا کنون او را از شرکت در مسابقات محروم کرده است.

 

1596264

 

در واقع راموس در سال 2021 تنها در سه بازی به میدان رفته است و این موضوع همان چیزی است که زیدان را بیش از همه نگران می کند.

در این میان دنی کارواخال نیز دچار مصدومیت دیگری شده و ادامه فصل را از دست داده است که این به آن معنا است که سرمربی فرانسوی حتی از قبل هم گزینه های دفاعی کمتری برای به میدان فرستادن برابر چلسی در اختیار دارد.

کنار گذاشتن میلیتائو یا ناچو از ترکیب اصلی ناعادلانه خواهد بود، اما ناچو می تواند در پست دفاع راست در بازی برابر چلسی به میدان برود.

فده والورده، هافبک اروگوئه ای که در بازی برابر لیورپول در آنفیلد در پست دفاع راست بازی کرد، پس از ابتلا به کرونا هنوز به تمرینات رئال برنگشته است.

 

دیدگاه‌ها