کد خبر : 1752454 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 22:59 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌گهر 3- پارس جنوبی صفر؛

جام حذفی/ تاخت و تاز گل‌گهر برای صعود

تیم فوتبال گل گهر در یک بازی نسبتاً یک‌طرفه توانست با شکست پارس جنوبی جم به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

جام حذفی/  تاخت و تاز گل‌گهر برای صعود

 

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در سیرجان دو تیم گل گهر و پارس جنوبی در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند با ارائه یک بازی برتر حریف لیگ یکی خود را با سه گل شکست دهند و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کند.

 

1596155


ترکیب ابتدایی گل گهر از ابتدا مشخص بود که آن‌ها کاملاً جام حذفی را جدی گرفته‌اند. سیرجانی‌ها بازی را کاملاً هجومی آغاز کردند تا اینکه گادوین منشا مهاجم گل زن و نیجریه‌ای این تیم در دقیقه 30 توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند. گلزنی این مهاجم شاید بهترین خبر برای کادر فنی گل گهر به شمار می‌رفت، چراکه او پس از درخشش در هفته‌های ابتدایی در لیگ برتر و به ثمر رساندن 9 گل دچار افت فاحشی شد و حالا این گل شاید بتواند بهانه‌ای برای درخشش مجدد منشا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد که اتفاقاً در این مقطع حساس بسیار به گلزنی ها او احتیاج دارند.

 

1596279


دو تیم نیمه اول را با همان نتیجه یک بر صفر سود گل گهر به رختکن رفتند. در نیمه دوم روند بازی کاملاً مشابه نیمه اول بود با این تفاوت که دیگر تیم پارس جنوبی چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل فضای بیشتری در اختیار بازیکنان گل گهر خصوصاً مهاجمان این تیم قرار گرفت. بعد از چند حمله نسبتاً خطرناک روی دروازه پارس جنوبی، این یونس شاکری گلزن این روزهای گل گهر بود که توانست در یک ریباند به‌موقع سقف دروازه نیما علیپور را فرو ریخت تا خیال قلعه‌نویی را از بابت این پیروزی تا حد زیادی راحت کند.


در ادامه بازی این شاگردان محمد نصرتی بودند که در دو نوبت توانستند دروازه گل گهر را با خطر جدی مواجه کنند اما هر بار درخشش علیرضا حقیقی مانع از باز شدن دروازه گل گهر در این بازی شد.

 

1596276


پس از حملات پراکنده جمی‌ها زیباترین گل بازی را امین پورعلی به ثمر رساند. او از پشت محوطه جریمه با یک شوت زیبا توانست سومین گل این بازی را به نام خودش ثبت کند و به‌این‌ترتیب گل گهر در ادامه روند بسیار خوبش در لیگ برتر در جام حذفی نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

1596278

 

ترکیب گل گهر:


علیرضا حقیقی، محمد آقاجانپور، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، امین پور علی، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، یونس شاکری، گادوین منشا

 


ترکیب پارس جنوبی :


نیما علیپور،  علی ناطقی‌پور، عرفان قهرمانی، محمد شاه‌منصوری، یونس اکبرپور، جواد آزاده، نیما مختاری، مهرداد هدایتیان، سجاد موسوی، محمد عبادزاده، میلاد بختیاری

دیدگاه‌ها