کد خبر : 1752456 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 23:07 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی صفر – ملوان یک

جام حذفی / ملوان فاتح دربی شمال شد

ملوان دست به کار بزرگی زد و در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر نساجی را با تک گل زکریا مرادی در دقیقه ی 36 شکست داد و به دور بعدی مسابقات جام حذفی صعود کرد.

جام حذفی / ملوان فاتح دربی شمال شد

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی، سرمربی نساجی تیمش را با این ترکیب روانه ی میدان کرد:  نیما میرزازاد، حامد شیری، شاهین طاهرخانی، حسن نجفی، سعید غلامعلی‌بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران و علی آل‌کثیر. مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان که به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی را دنبال می کرد این بازیکنان را در ترکیب اولیه ی ملوان قرار داد: مبین عشایر، عیسی پرتو، میعاد یزدانی، پدرام قاضی‌پور، مهیار زحمتکش، زکریا مرادی، امیرسام نصیری، ارسلان رضایی، سهیل فداکار، فرید بلوک‌باشی و وحید فارغ.

 

1596282

 

ترکیب تیم نساجی به نسبت بازی های گذشته تغییراتی داشت اما نفراتی که در ترکیب این تیم قرار گرفتند بارها وبارها در لیگ برتر برای این تیم بازی کردند. در دقایق ابتدایی بازی توپ بیشتر در میانه ی میدان جریان داشت اما بعد از گذشت دقایقی نساجی توپ و میدان را در اختیار گرفت و شروع به طراحی حملات روی دروازه ی ملوان کرد. دفاع چند لایه ی ملوان اجازه هنرنمایی را به بازیکنان نساجی نداد تا اینکه در دقیقه ی 36 تیم مهمان بر خلاف جریان بازی و روی فرار دیدنی و ضربه زیبای زکریا مرادی به گل رسید. بعد از توپ گیری مدافع راست ملوان توپ به زکریا مرادی رسید و او هم با یک و دو از زمین ملوان به زمین نساجی رفت و آنقدر پیشروی کرد که با دروازه بان نساجی تک به تک شد و شوت زیبایش تبدیل به گل شد.

 

1596285

 

1596284

 

بعد از گل آهنگ حملات نساجی تند تر شد. اما در نیمه ی اول نساجی فرصت زیادی برای تهدید دروازه ملوان به دست نیاورد چون بعداز گل دقایقی نکشید که داور سوت پایان نیمه ی اول را به صدا در آورد. اما در نیمه ی دوم توپ و میدان کاملا در اختیار نساجی بود. البته ملوان باز هم روی ضد حملات برنامه داشت. دفاع چند لایه ی ملوان موجب شد تا همه ی حملات نساجی به در بسته بخورد. تعویض های ساکت الهامی هم نتوانست موجب گل زنی نساجی شود. بازیکنان تیم ملوان در نیمه ی دوم بازی دوندگی بی امانی داشتند. هر جا توپ بود سه چهار بازیکن ملوان به بازیکن صاحب توپ نساجی نزدیک می شدند تا توپ را از آن خود کنند و ضد حمله بزنند. در نهایت مقاوت ملوانی ها جواب داد و آنها فاتح دربی شمال شدند. نساجی در بازی قبلی جام حذفی سایپا را حذف کرده بود.

 

1596283

 

داور در دقایق پایانی بازی مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه ای تیم نساجی را به دلیل اعتراض اخراج کرد. تعویض های مازیار زارع در نیمه ی دوم به کمک ملوانی ها در دفاع آمد و آنها تا سوت پایان بازی تیم دونده و سختکوشی بودند. این بازی 5 دقیقه وقت اضافه داشت که در این دقایق هم نساجی با توپ های بلند سعی در ایجاد موقعیت داشت اما در این دقایق هم هر چه زد به در بسته خورد. البته ملوان در ثانیه های پایانی بازی این فرصت را داشت روی ضد حمله گل دوم را به ثمر برساند اما مدافعان و دروازه بان نساجی روی این صحنه خوب عمل کردند و گل دیگری در جریان بازی رقم نخورد.

دیدگاه‌ها