کد خبر : 1752461 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 23:16 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

خواسته‌های کاپیتان از رییس کاتالان‌ها؛

لیونل مسی به چه شرطی در بارسلونا می ماند؟

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا، گفته است که در این باشگاه خواهد ماند اما از خوان لاپورتا، رییس باشگاه، در مقابل درخواست هایی دارد.

لیونل مسی به چه شرطی در بارسلونا می ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود که لیونل مسی موافقت کرده تا پس از اتمام قراردادش در پایان فصل باز هم به کار خود در بارسلونا ادامه دهد.

قرارداد فعلی مسی در پایان ماه ژوئن به اتمام خواهد رسید و از تابستان پیش که کاپیتان کاتالان ها گفت که می خواهد این تیم را ترک کند تاکنون، آینده این فوق ستاره هنوز مبهم است.

اما اکنون به نظر می رسد که شک و شبهات درباره آینده مسی کم کم در حال برطرف شدن است و رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که کاپیتان اسطوره ای بلوگرانا به باشگاه اطلاع داده است که د رآینده هم در بارسلونا به فوتبال خود ادامه خواهد دارد.

 

1596289

 

TVE گزارش کرده است که مسی، که پیش از این شایعاتی در رابطه با پیوستن او به سیتی یا PSG به گوش می رسید، به خوان لاپورتا گفته است که در بارسا می ماند به شرطی که او هم در عوض هم تیمی های قوی تری را در کنار او قرار دهد.

مسی در تابستان گذشته و در حال یکه یک سال از قراردادش با کاتالان ها باقی مانده بود اعلام کرد که مایل است بارسلونا را ترک کند، هر چند در نهایت تهدید بارسا به شکایت و همچنین بند آزادسازی 700 میلیون یورویی کاپیتان را وادار به ماندن کرد.

مسی با حضور کومان روی نیمکت بارسلونا فصلی پر از فراز و نشیب را پشت سر گذاشت؛ بارسلونا در دسامبر 12 امتیاز با اتلتیکو مادرید صدرنشین فاصله داشت و با بحران های زیادی دست و پنجه نرم می کرد، اکنون اما بارسلونا تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در صورت پیروزی در بازی امشب برابر گرانادا می تواند صدرنشین شود.

 

1596288

 

لاپورتا، یکی از متحدان مسی، در ماه مارس به عنوان رییس باشگاه منصوب شد و کومان نیز با قهرمانی به همراه بارسلونا در کوپا دل ری اولین جام خود را روی نیمکت بارسا به دست آورد.

بارسلونا پس از شکست برابر PSG به راحتی از چمپیونزلیگ حذف شد. این دومین ناکامی در اروپا پس از تحقیر آنها توسط بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در فصل گذشته بود.

مسی می خواهد اطمینان حاصل کند که بارسلونا در این تابستان بازیکنان جدیدی را به منظور تقویت تیم به خدمت خواهد گرفت اما این باشگاه در نتیجه بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده است.

 

1596290

 

ژاوی هرناندز اسطوره بارسا به تازگی در مورد آینده مسی گفت: " باید مسی را خوشحال نگاه داشت چرا که با یک مسی شاد و راضی می توان موفقیت های بیشتری کسب کرد و بارسلونا نیز تیمی قدرتمندتر خواهد بود. فصل گذشته بارها این حس به من دست داد که مسی در زمین خوشحال نیست و او را غمگین می دیدم. به عنوان یک بارسایی، این برایم واقعا تاسف برانگیز و مایه رنجش بود."

دیدگاه‌ها