کد خبر : 1752463 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 23:26 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال بزرگ در دیدار ویسی و دستیار سابقش

خیبر 1- نفت آبادان صفر؛حماسه 100 دقیقه ای

دو تیم صنعت نفت و خیبر خرم آباد در تک دیدار مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم رفتند که این بازی به سود خیبری ها به پایان رسید.

خیبر 1- نفت آبادان صفر؛حماسه 100 دقیقه ای

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، تیم های خیبر خرم آباد و صنعت نفت در استادیوم تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل بهرام احمدی به سود شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید.


خیبر پس از تغییرات روی نیمکت و حضور عبدالله ویسی در رأس کادرفنی این تیم و چند خرید در بازار نقل و انتقالات از جمله حضور آرش افشین، در هفته های گذشته با پیروزی های متوالی تبدیل به یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر شده بود و اکنون نیز با غلبه بر صنعت نفت آبادان شگفتی ساز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.


این بازی در ابتدا با حملات آبادانی ها آغاز شد. در دقیقه 20 یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه خیبر برای صنعت نفت به دست آمد که شوت محکم و زمینی طالب ریکانی به پایه تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه 22 یک فرصت خوب برای بازیکنان صنعت نفت به دست آمد که شوت بیت سعید را محمدصادق نادرپور به زیبایی مهار کرد.


حملات آبادانی ها همچنان ادامه داشت. در دقیقه 30 یک پاس پشت مدافعین به حسن بیت سعید رسید که شوت این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. خیبر نیز در دقیقه 35  خطرناک ظاهر شد. یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه که عارف رستمی توپ را رها کرد و ضربه فرهاد محمدی را گروسیان از زیر طاق دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.


امید خالدی که در دقیقه 11 به دلیل یک خطای هند بی مورد و تعمدی از وحید صالحی کارت زرد گرفته بود، در دقیقه 38 باز هم در میانه میدان با یک تکل بی اهمیت کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا آبادانی ها ادامه بازی را 10 نفره ادامه دهند.


با آغاز نیمه دوم عبدالله ویسی دست به تغییر زد و بهرام احمدی به میدان آمد. این بازیکن 2 دقیقه پس از ورود به زمین روی پاس محمد جواد عباسی موفق شد دروازه گروسیان را باز کند و خیبر را پیش انداخت.


در دقیقه 71 این مسابقه یک پاس عالی از فرزاد محمدی پشت مدافعان باعث سرنگونی بازیکن خیبر روی تکل طالب ریکانی شد که داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود خیبر اعلام کرد. این تصمیم داور با اعتراض آبادانی ها همراه شد. سیروس پورموسوی تیمش را به کنار زمین برد و نزدیک به 12 دقیقه سر این ضربه پنالتی تلف شد و در نهایت نفتی ها به زمین مسابقه برگشتند.


آرش افشین پشت این ضربه پنالتی ایستاد که فرزین گروسیان آن را به زیبایی مهار کرد. در نهایت داور مسابقه 12 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد که در این زمان، خیبر موقعیت بسیار زیادی را از دست داد. پاس های فرزاد محمدی برای مهاجمین این تیم چندین و چند موقعیت خطرناک برای خیبری ها ساخت که هیچکدام از آنها راهی به درون دروازه پیدا نکردند و در نهایت بازی با همان تک گل بهرام احمدی به سود خیبر به پایان رسید تا شاگردان عبدالله ویسی شگفتی ساز مرحله یک هشتم نهایی شوند.

دیدگاه‌ها