کد خبر : 1752472 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 23:45 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی پاختاکور از آسیا با برد

پاختاکور ازبکستان با کسب پیروزی مقابل نیروی هوایی عراق به کارش در لیگ قهرمانان آسیا پایان داد.

خداحافظی پاختاکور از آسیا با برد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته ششم فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا در گروه B ، تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق که رقبای تراکتور در این رقابت‌ها بودند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف هم رفتند.

 

پاختاکور که پس از کسب ۱۲ پیروزی پیاپی و قهرمانی در سه رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ ازبکستان وارد لیگ قهرمانان آسیا شده بود، در پنج دیدار اخیرش ۴ مساوی و یک شکست داشت ولی امشب به ناکامی‌هایش در کسب پیروزی پایان داد.

 

ازبک‌ها در دقیقه ۷۹ این بازی روی ارسال دیور خولماتوف و دفع ناقصی که دروازه‌بان نیروی هوایی عراق داشت، مقابل پای خولدورخونوف افتاد تا این بازیکن تعویضی موفق به گلزنی برای پاختاکور شود.

 

1596330

 

نیروی هوایی عراق که پیش از این تنها دو امتیاز کسب کرده بود، در دیدار امشب نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل پاختاکور شکست خورد تا با دو امتیاز به کارش در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد و ازبک‌ها نیز با ۷ امتیاز در رده سوم جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا و پایین‌تر از شارجه امارات و تراکتور بمانند.

 

پاختاکور ازبکستان در شرایطی وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان آسیا داشت که یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها به حساب می‌آمد و سال گذشته نیز با وجود نمایش خوبی که مقابل پرسپولیس ایران داشت، نتوانست از مرحله یک چهارم نهایی بالا برود.

دیدگاه‌ها