کد خبر : 1752476 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 23:54 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

با دریافت کارت قرمز؛

محرومیت کومان از دو دیدار حساس بارسا

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، با دریافت کارت قرمز در بازی امشب برابر گرانادا، در دو دیدار آینده بلوگرانا برابر والنسیا و اتلتیکو از سکوها باید تیمش را هدایت کند.

محرومیت کومان از دو دیدار حساس بارسا

به گزارش "ورزش سه"، در شکست امشب بارسلونا برابر گرانادا، این تیم نه تنها سه امتیاز بازی و فرصت صدرنشینی را از دست داد بلکه سرمربی خود در دو بازی آینده از جمله دوئل سرنوشت ساز برابر اتلتیکو مادرید را نیز روی نیمکت نخواهد داشت.

رونالد کومان پس از دریافت گل تساوی و در حالی که با عصبانیت در کنار زمین مشغول سر و صدا خطاب به داور بود، کارت قرمز دریافت کرد و مجبور شد از دقیقه 65 از روی سکوها بازی شاگردانش را تماشا کند.

 

1596334

 

با دریافت این کارت قرمز سرمربی بارسلونا اکنون حداقل در دو بازی آینده از همراهی تیمش محروم خواهد بود. رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که تمام سرمربیانی که در این فصل با کارت قرمز مستقیم اخراج شوند، با محرومیتی حداقل دو جلسه ای از همراهی تیم‌شان رو به رو خواهند شد و به این ترتیب کومان نیز در دو بازی بسیار مهم بعدی بارسلونا نمی تواند از کنار زمین تیم خود را هدایت کند، البته سرمربیان مجاز هستند تا از روی سکوها با دستیاران خود در ارتباط باشند.

 

1596331

 

باید دید که آیا صحبت های کومان با داور بازی و دلیل اخراج او از کنار زمین در نهایت منجر به جریمه ای بیشتر از دو جلسه محرومیت از نشستن روی نیمکت تیم خواهد شد یا به همان دو جلسه ختم می شود.

بارسلونا همچنین این گزینه را دارد تا در مورد مجازات کومان درخواست تجدید نظر بدهد. به این ترتیب کاتالان ها در حساس ترین مقطع فصل و در دو دوئل سرنوشت ساز خود برابر والنسیا و اتلتیکو مادرید سرمربی خود را در کنار خط ندارند تا همه چیز بیش از قبل برای آنها گره بخورد.

 

 

 

دیدگاه‌ها