کد خبر : 1752478 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 23:55 | 73.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه عجیب گلر السد در برابر حمدالله

مشعل برشم سنگربان السد در بدترین زمان ممکن مرتکب یک اشتباه بزرگ در برابر حمدالله شد که نتیجه آن، گل اول النصر بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های السد و النصر در استادیوم مرسول پارک شهر ریاض به مصاف هم رفته اند که این بازی با تک گل عبدالرزاق حمدالله به سود نماینده عربستان در جریان است.


در دقیقه 33 این مسابقه، یک پاس به عقب نصیب مشعل برشام سنگربان السد شد که روی یک پرس ساده از سوی پتروس برزیلی، گلر السد دست و پاچه شد و در حالیکه قصد داشت با یک ضربه بلند توپ را به میانه های میدان بفرستد، مرتکب اشتباه بزرگی شد و توپ را به عبدالرزاق حمدالله هدیه کرد.


مهاجم زهردار و کارکشته مراکشی النصر که فرصت های سخت تر از این را به گل تبدیل کرده است، روی خط محوطه جریمه توپ را استپ کرد و در مصافی تک به تک در حالیکه هیچ بازیکنی از السد را در کنارش نداشت، با یک ضربه فنی و با دقت، توپ را به طاق دروازه السد چسباند.

 

1596336

 

1596335

 

1596337


اشتباه بزرگ مشعل برشام علاقه مندان به فوتبال را به یاد اشتباه بزرگ او در برابر استقلال انداخت. در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018، او در استادیوم آزادی و در حضور 100 هزار تماشاگر، تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار گرفت و پاس رو به عقب بوعلام خوخی را نتوانست مهار کند و توپ از زیر پای او وارد دروازه شد.


در آن دیدار السد به بازی بازگشت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. باید منتظر ماند و دید شاگردان ژاوی در ادامه بازی چه نتیجه ای کسب می کنند.

دیدگاه‌ها