کد خبر : 1752483 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 00:28 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

خستگی امان شاگردان نکونام را برید

فولاد 0 – 1 الوحدات؛ شروع خوب با پایان بد!

فولاد نتوانست روند خوب خود در سه بازی ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهد و با همان 5 امتیازی که در دور رفت کسب کرده بود، به کار خود پایان داد.

فولاد 0 – 1 الوحدات؛ شروع خوب با پایان بد!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم الشارجه به مصاف الوحدات اردن رفت که در نهایت این بازی با تک گل سونی سعد به سود تیم اردنی به پایان رسید تا شاگردان نکونام با یک پیروزی و 5 امتیاز، در قعر جدول گروه چهارم جای بگیرند و به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.


در دقیقه 27 الوحدات موفق شد از اولین فرصت جدی خود استفاده کند. ارسال عناس العوادت به روی دروازه با ضربه سر چکشی سونی سعد همراه شد که این توپ به دور از دستان محسن فروزان و مدافعین فولاد وارد دروازه شد تا اردنی ها به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

 

1596362


در ابتدای نیمه دوم یک فرصت تک به تک خوب برای فرشاد احمدزاده به دست آمد که عبدالله الفخوری سنگربان الوحدات این فرصت عالی را از بازیکن فولاد گرفت تا نتیجه همچنان یک بر صفر باقی بماند.


در دقیقه 77 یک موقعیت فوق العاده برای فولادی ها به دست آمد که ارسال درخشان مهر به درون محوطه جریمه با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که پاتوسی در دهانه دروازه و در محوطه 6 قدم این فرصت استثنایی را از دست داد و توپ را به آسمان کوبید.

 

1596361


نماینده اردن در دقیقه 87 می توانست به گل دوم دست پیدا کند ولی درخشش فروزان مانع از این امر شد. روی اشتباه خط دفاعی فولادی ها، عناس العوادات صاحب یک فرصت تک به تک و ایده آل شد که محسن فروزان با یک خروج زیبا، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.


در نهایت و در وقت های باقی مانده فولادی ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند و این بازی در نهایت با همان یک گل به سود الوحدات به پایان رسید. با این نتایج، فولاد با 5 امتیاز در قعر جدول گروه چهارم قرار گرفت و به کار خود در این رقابت ها پایان داد. النصر به لطف پیروزی شیرین در برابر السد با 11 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و راهی مرحله بعد شد. السد با 10 امتیاز در انتظار بازی های فردا شب است و الوحدات نیز با 7 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

دیدگاه‌ها