کد خبر : 1752492 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 00:58 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از اخراج از کنار زمین؛

کومان: داور چهارم به من بی احترامی کرد

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، پس از اخراج در دیدار مقابل گرانادا، تاکید کرد که هیچ بی‌احترامی ای به داور چهارم این دیدار نکرده است.

کومان: داور چهارم به من بی احترامی کرد

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در بازی برابر گرانادا برای بارسلونا از بد به بدتر تبدیل شد و این تیم نه تنها با یک شکست خانگی فرصت صدرنشینی را از دست داد، بلکه در دو بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز آینده رونالد کومان را نیز در کنار خط نخواهد داشت. سرمربی بارسلونا در دقیقه 65 بازی با دریافت کارت قرمز از سوی داور از کنار زمین اخراج و به سکوهای ورزشگاه تبعید شد.

 

1596370

 

سرمربی هلندی بارسلونا گفت: "اصلا نمی فهمم چه شد. من هیچ چیز بدی به او نگفتم، من توهینی نکردم. با داور چهارم صحبت می کردم که او به من بی احترامی کرد.

طبق گزارش داوری من به داور چهارم بی احترامی کرده ام، اما من هیچ کار اشتباهی نکردم. به نظر من که اینطور نبود. اینکه احترامی وجود نداشته باشد توهین آمیز است.

من هرگز از کلمات ناسزا و زشت استفاده نکرده ام، حتی یک بار! اگر قرار است حرف هایی که نگفته ام را در دهان من قرار دهند، من باید در مقابل کاری بکنم. اصلا نمی فهمم."

 

1596334

 

کومان درباره نمایش تیمش در بازی برابر گرانادا گفت: "باید بپذیریم که امروز شکست خوردیم. این خیلی سخت است چرا که امشب فرصت خوبی بود که پیروز شویم.

شکست ما نتیجه نداشتن تمرکز در خط دفاع هنگام به ثمر رسیدن دو گل گرانادا بود. نتیجه بسیار ناامید کننده ای است. شکست سختی است چرا که ما سرنوشت خود را در دست داشتیم، اما هنوز پنج بازی دیگر پیش رو داریم."

 

1596373

 

شکست برابر گرانادا ششمین شکست بارسلونا در فصل 21-2020 بود و این تیم همچنان در رده سوم جدول و پشت سر رئال مادرید باقی ماند. دو تیم در امتیاز 71 برابر هستند و اتلتیکو مادرید با 73 امتیاز صدرنشین لالیگا است.

کومان تایید کرده است که بازیکنان بارسلونا از شکست برابر گرانادا بسیار ناراحت بودند، اما تاکید کرد که باید هر چه زودتر برای بازی با والنسیا در روز یکشنبه آماده شوند.

 

کومان افزود: "بعد از بازی با خیلی از بازیکنان صحبت کردم. آنها بسیار مایوس شده اند. خیلی مهم است که دوباره پیروز شویم چرا که بازی روز یکشنبه در موفقیت ما در بردن عنوان قهرمانی بسیار تاثیر گذار است.

باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. باید تمام انرژی خودرا به کار بگیریم تا اوضاع را بهتر کنیم و ادامه دهیم.

هنوز خیلی چیزها برای از دست دادن داریم و باید در سطح بسیار بالایی بازی کنیم."

دیدگاه‌ها