کد خبر : 1752502 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 01:38 | 22.6K بازدید | 2 دیدگاه

5 بازی و 5 پیروزی؛1400 رویایی عبدالله ویسی

سرمربی باتجربه تیم فوتبال خیبر خرم آباد توانسته هم در لیگ یک تیمش را به جمع مدعیان برساند و هم در جام حذفی به جمع هشت تیم برتر صعود کند.

5 بازی و 5 پیروزی؛1400 رویایی عبدالله ویسی

به گزارش "ورزش سه" تغییرات در لیست خیبر خرم‌آباد در بازار نقل و انتقالات زمستانی و خرید چند بازیکن از جمله آرش افشین، این‌روزها تاثیر خود را در عملکرد خیبری‌ها نمایان کرده است؛ شاگردان ویسی پس از تعطیلات نیم‌فصل که البته با دو هفته تاخیر هم انجام شد، عملکردی رویایی را داشته‌اند و در سال جدید شمسی به جز برد نتیجه دیگری را رقم نزده‌اند.

 

آن‌ها در رقابت‌های لیگ یک مقابل رقبایی چون بادران، استقلال ملاثانی، پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی توانستند چهار پیروزی با سه کلین‌شیت به دست آورند و خود را از نیمه پایینی جدول به جمع 6 تیم برتر جدول لیگ یک برسانند و حالا برچسب مدعی صعود به نام خود بچسبانند؛ در کنار سیر صعودی خیره‌کننده شاگردان عبدالله ویسی در جام حذفی هم توانستند صعود شگفتی‌سازانه‌ای را رقم بزنند.

 

خیبری‌ها شب گذشته در مصاف با نفت آبادان در ورزشگاه خانگی خود توانستند حریف لیگ برتری‌شان را با یک گل بدرقه کنند و به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود کنند تا در این تورنمنت هم از آن‌ها به عنوان شگفتی‌ساز یاد شود و ویسی تیم رویایی را در سال جدید هدایت کرده باشد و بدون باخت و با پنج پیروزی متوالی، موفقیت‌های سریالی را به دست آورده باشد.

 

بازی بعدی خیبر در لیگ یک با قشقایی شیراز است؛ دیداری خانگی که می‌تواند به روند شکست‌ناپذیری شاگردان ویسی ادامه دهد و آن‌ها همچنان در سال جدید بدون باخت و حتی دادن امتیاز به رقبا خود را در کورس رقابت لیگ یک بالا بکشانند و برای صعود به لیگ برتر نیز امیدوارتر شوند.

دیدگاه‌ها