کد خبر : 1752505 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 01:30 | 31.2K بازدید | 4 دیدگاه

منچستریونایتد 6-2 رم: حمله به جام

منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم به پیروزی 6-2 رسید.

منچستریونایتد 6-2 رم: حمله به جام

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله گنار سولسشر در نیمه اول دیدار امشب 2-1 از حریف ایتالیایی عقب افتادند اما در نیمه دوم 5 بار دروازه جالوروسی را باز کردند تا عملا صعودشان به دیدار فینال را قطعی کنند.

رمی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما این منچستریونایتد بود که در دقیقه 9 به گل رسید. روی یک حرکت تیمی خوب بود که برونو فرناندز با پاس ادینسون کاوانی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1596416

 

اما این برتی چندان پایدار نبود و در دقیقه 13 رمی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پوگبا برای متوقف کردن کارسدورپ تکل زده بود، با دست مانع ارسال بازیکن حریف شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد؛ تصمیمی که توسط VAR هم تایید شد. پلگرینی پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به گوشه بالایی دروازه، کار را به تساوی کشید.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل بودند تا اینکه در دقیقه 33 رم به گل دوم رسید. پلگرینی که با پاس در عمق میخیتاریان صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عرض ادین ژکو را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک بغل پای ساده جالوروسی را پیش انداخت.

بعد از این گل یونایتدها توپ و میدان را در دست گرفتند و حتی در ثانیه های پایانی این نیمه کاوانی می توانست کار را به تساوی بکشد اما در نهایت نیمه اول با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

یونایتدها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 48 به گل دوم رسیدند. روی همکاری خوب برونو فرناندز بود که کاوانی صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی، توپ را به طاق دروازه رم کوبید.

 

1596417

 

بعد از این گل بازی متعادل شد و حتی این بازیکنان رم بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند ولی در دقیقه 64 این منچستریونایتد بود که به گل سوم رسید. ابتدا این ون بیساکا بود که از درون محوطه جریمه شانس گلزنی اش را امتحان کرد که میرانته توپ را ناقص دفع کرد؛ اما توپ برگشتی مقابل کاوانی قرار گرفت و او هم با یک ضربه ساده، حساب کار را 3-2 کرد.

 

1596418

 

رمی ها بعد از این گل بار دیگر پیش کشیدند اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 69 صاحب یک ضربه پنالتی شد. کاوانی قصد داشت پاس در عرض راشفورد را در دهانه دروازه رم قطع کند که با خطای کریس اسمالینگ سرنگون شد. داور نقطه پنالتی را نشان داد و برونو فرناندز برخلاف جهت حرکت میرانته، دروازه را باز کرد.

فشار حملات یونایتد ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 75 به گل پنجم رسید. روی ارسال تماشایی برونو فرناندز از سمت راست بود که پوگبا با ضربه اختلاف را به سه گل افزایش داد.

اما این پایان کار نبود و تلاش بازیکنان این تیم در دقیقه 86 به گل ششم منجر شد. روی یک حمله سریع بود که پاس کاوانی در سمت راست به میسون گرین‌وود رسید و او هم با یک ضربه نه چندان محکم، میرانته را مغلوب کرد.

 

1596419

 

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بازی با برتری 6-2 یونایتد به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها