کد خبر : 1752518 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 02:46 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

خاطره شکست سیاه دوباره تکرار شد؛ 

آوریل ماه نحس جالوروسی برای بازی در منچستر(عکس)

جالوروسی 13 سال پس از شکست باورنکردنی در اولدترافورد بار دیگر مقابل این تیم با نتیجه ای عجیب شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، شب سی ام آوریل هم احتمالا از همان شب هایی است که هواداران تیم فوتبال رم به هیچ وجه دوست ندارند، دوباره به اتفاقاتی که در این شب برایشان رخ داده، فکر کنند؛ باخت سنگین در خانه انگلیسی ها و باز هم مقابل منچستریونایتد.

 

1596430


13 سال پیش هم در مسیر قهرمانی شیاطین سرخ در فوتبال اروپا، این تیم در مرحله یک چهارم نهایی به رمی ها برخورد کرده بود و دیدار رفت را در ورزشگاه المپیکو با نتیجه 2 بر 1 واگذار کرد و در حالی که خیلی ها فکر می کردند، یکی دیگر از ناکامی های اروپایی منچستری ها در راه است، این تیم در دیدار برگشت که در تاریخ 10 ام آوریل برگزار شد، موفق شد با نتیجه عجیب 7 بر 1 شاگردان لوچیانو اسپالتی که کاپیتان توتی هم یکی از آنها بود را در منچستر نابود کند و به نیمه نهایی راه پیدا کند.

 

1596431


چهار گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم نسخه تیم در آن مسابقه که شاهد اشتباهات متوالی مدافعین و دروازه بانش بود را پیچید. ابتدا کریک بود که با شوتی از راه دور دروازه دونی سنگربان پراشتباه رمی ها را در آن مسابقه باز کرد و سپس آلن اسمیت، رونی و رونالدو حساب کار را در پایان نیمه اول 4 بر صفر کردند. در شروع نیمه دوم باز هم رونالدو گل زد و چند دقیقه بعدتر کریک یکی دیگر از شوت های مهارناشدنی اش را به نمایش گذشت تا حساب کار 6 بر صفر شود. در دقیقه 69 کاپیتان رم توتی با پاسی که برای ده روسی فراهم کرد، اختلاف را به عدد 5 رساند، ولی پیش از اینکه سوت پایان بازی به صدا در بیاید، پاتریس اورا گل هفتم را هم زد.


چند روز پیش بود که فرگوسن سرمربی قرمزهای منچستریونایتد به بهانه دیدار دوباره دو تیم در مورد آن بازی صحبت کرد و گفت که از همان دقایق ابتدایی متوجه شده که یک بازی آسان  در پیش دارد. او در این مورد اینطور حرف زده بود:« من بلافاصله احساس کردم که دارم یکی از آن شب هایی را پشت سر می گذارم که خیلی به ندرت در زندگی یک سرمربی رخ می دهند.»

 

1596426


چند روز پس از این مصاحبه یکی از آن شب هایی که فرگوسن می گوید به ندرت برای یک سرمربی رخ می دهد، برای سولسشر شاگردش اتفاق افتاد و مهاجم سابق شیاطین سرخ که این روزها با آرامش و تفکر بیشتری کارش را در منچستر دنبال می کند، شاهد پیروزی عجیب 6 بر 2 تیمش شد. امشب اما ستاره منچستر رونالدو یا مایکل کریک نبودند و این کاوانی بود که البته در کنار برونو فرناندز بیشترین سهم را در این پیروزی ایفا کردند.

 

1596427


در مسابقه سی ام آوریل که در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی برگزار شد، منچستر با گل فرناندز پیش افتاد ولی رم خیلی زود کار را به تساوی کشاند. در ادامه ژکو روی پاس فلورنزی که گل اول را به ثمر رسانده بود، بار دیگر تیمش را پیش انداخت تا نیمه اول با همین نتیجه تمام شود. در نیمه دوم اما هیچ چیز به سود تیم میهمان پیش نرفت و بار دیگر این شیاطین سرخ اروپا بودند که در ورزشگاه خانگی از اشتباهات مدافعین رم و به ویژه اسمالینگ نهایت استفاده را بردند و یکی پس از دیگری گل های بازی روی تابلو به نام منچستر نوشته می شد

 

. کاوانی دوبار برای پیش افتادن منچستر تا دقیقه 64 گلزنی کرد و سپس پل پوگبا، برونو فرناندز و  گرین وود گلزنی کردند تا بار دیگر نسخه رم در ورزشگاه اولدترافورد پیچیده شود و احتمالا پائولو فونسکا سرمربی رمی ها هم دیگر شانس زیادی برای بازگشت تیمش در بازی برگشت قائل نیست. البته که اتفاقات عجیب فوتبالی همیشه در راه هستند ولی سی ام آوریل 2021  هم مثل دهم آوریل 2007 یکی از همان شب هایی بود که رمی با فکر کردن به آن به شدت عصبانی و ناامید خواهند شد.

 

1596424

 

کاوانی با زدن 2 گل و ارسال 2 پاس گل ستاره تیمش در پیروزی 6 بر 2 برابر جالوروسی بود.

 

 

1596428

 

رمی ها در این مسابقه دوبار از منچستریونایتد پیش افتادند و به هیچ وجه باور شکست 6 بر 2 در صحنه ای که اینطور دور هم جشن گل برپا کرده بودند، در ذهنشان وجود نداشت.
 

 

1596429

 

اسمالینگ که شب پراشتباهی را پشت سر گذاشت، از بازیکنان سابق منچستر بود که بازگشت کابوس واری به اولدترافورد داشت.

 

 

1596425

 

دیدگاه‌ها